Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان امروز، 2 دی ماه در جمع خبرنگاران با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان به نیازمندان در شب یلدا، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران گیلانی با هدف ترویج سنت حسنه احسان و نوع‌دوستی و کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود، شب یلدای خاطره‌انگیز و شادی را برای نیازمندان رقم‌زده و شادی‌های خود را با محرومان آبرومند تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نیکوکاران ۷۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی برای تهیه سبد غذایی شب یلدای نیازمندان کمک کردند، افزود: ۲۲۵ میلیون تومان هم به‌صورت غیر نقدی و در قالب سبد غذایی از سوی خیران اهدای شد.

جوادزاده با اشاره به اینکه از مجموع کمک‌های اهدایی مردم تعداد پنج هزار سبد غذایی تهیه و بین مددجویان نیازمند و ایتام گیلانی تا روز پنجشنبه ۲۹ آذر توزیع شد، ادامه داد: سبدهای غذایی شامل میوه، شیرینی و شکلات، آجیل و برخی هم همراه با برنج و حبوبات بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان ارزش هر سبد غذایی را با توجه به جمعیت هر خانوار بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این سبدهای غذایی جمعاً به وزن حدود ۳۰ تن بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هنوز بسیاری از خانوارهای تحت حمایت در گیلان نیازمند توجه و کمک خیران هستند، تصریح کرد: کمک‌های مردمی به‌ویژه نیکوکاران استان همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با کمک مردم عزیز مشکلات بیشتری را از محرومان مرتفع کنیم.

گفتنی است؛ مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# و یا شماره‌ حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ سیبا بانک ملی به نام کمیته امداد کمک‌های خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی کمیته امداد امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟