Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیر جاوید قائم مقام گروه ادب و هنر شبکه چهار در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های جدید این گروه گفت:فصل جدیدی برای سینما، تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی در شبکه چهار طراحی شده است.

وی با بیان اینکه طراحی ویژه‌ای برای سینمای کوتاه داریم و قرار است با نگاهی منطقه‌ای (غرب آسیا) به سینمای کوتاه بپردازیم،گفت: این برنامه به زودی و با نام برداشت کوتاه روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید پیرامون نگاه ویژه رئیس رسانه ملی و معاون سیما به تله تئاتر گفت: آقای علی عسکری رئیس رسانه ملی و میرباقری معاون سیما نگاه ویژه‌ای به احیاء تله تئاتر در شبکه چهار دارند و مطالبه جدی آنها عملیاتی کردن تولید مدرن و ارزان است. خط تولید تله تئاتر با راهبری معینی‌پور در حال راه اندازی است از این رو گروه ادب و هنر از صاحبان طرح و ایده دعوت می‌کند تا به جریان تازه تولید تله تئاتر بپیوندند.

وی ادامه داد: اتفاق دیگر در شبکه چهار، نگاه متفاوت به موزیک ویدئو است و کار‌های تحقیقاتی پیرامون اولین برنامه تخصصی موزیک ویدئو در حال انجام است.

قائم مقام گروه ادب و هنر شبکه چهار درباره برنامه‌ای با موضوع سینمای انیمیشن و هنر‌های تجسمی بیان کرد: با نگاه بین المللی و فرا منطقه‌ای در تدارک ساخت برنامه‌ای با موضوع سینمای انیمیشن هستیم. همچنین به زودی با یک برنامه متفاوت، جدی و چالشی به هنر‌های تجسمی می‌پردازیم.

جاوید پیرامون تدارک برای جشنواره فیلم فجر گفت: سینماگرام تدارک ویژه‌ای برای جشنواره فیلم فجر با حضور افراد متخصص خواهد داشت و به جرات می‌توانم بگویم که شبکه چهار بهترین برنامه سینمایی امسال را در سیما با حضور شاهرخ دولکو، فرزاد موتمن و امیرحسن ندایی و چهره‌های قدرتمند سینمایی رقم می زند.

انتهای پیام/

طراحی فصل جدیدی برای سینما، تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی در شبکه چهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برای بینندگان تدارک دیده است.
روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ و ویژه برنامه «یاد خدا» ساعت ۲۰ به صورت زنده از آستان مبارک امامزده علی بن جعفر شهر قم بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
تلاوت ادعیه جامعه کبیره نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هم به صورت زنده از هیئت حاج محمدرضا طاهری ساعت ۲۱ روز جمعه برای بینندگان پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۲:۲۰ و آیین چهارپایه خوانی ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم