Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، امیر دریابان شمخانی گفت: مهم‌ترین اولویت جهان اسلام حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف است و هرگونه  اقدامی  که موجب ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین تهدید جهان اسلام گردد خیانت به مسلمانان جهان تلقی می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری با تجلیل از تلاش رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم غزه و کرانه باختری در مقابل رژیم صهیونیستی، پیروزی تحسین برانگیز مقاومت در جنگ 5 روزه اخیر را حاصل پایبندی به آرمان فلسطین و فداکاری در برابر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی و ضعف و زوال بیش از پیش این رژیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شمخانی افزود: آنچه موجب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد، فساد درونی و گسترده سران آن، بیداری ملت‌ها و هوشیاری نسبت به توطئه‌ها و ظلم‌هایی است که این رژیم کودک‌کش در حق بشریت مرتکب شده است.

وی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران و ضرورت مقابله مستمر با سیاست‌های سرکوب‌گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تاکید کرد: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتقاد از سازمان ملل به دلیل عدم اجرای تعهدات خود برای بازسازی غزه و تامین حداقل‌های معیشتی و خدماتی برای ساکنین تحت محاصره بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه تاکید کرد.

محمود الزهار وزیر خارجه سابق فلسطین از رهبران برجسته و عضو دفتر سیاسی و رئیس پارلمانی حماس نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین افزود: ما رژیم صهیونیستی را غاصب، فاقد مشروعیت و در سراشیبی افول می‌دانیم و هر اقدامی که منجر به تایید این رژیم و چشم‌پوشی از باز پس‌گیری سرزمین‌های فلسطین شود را مردود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی رو به افزایش است و بدون شک ما پیروز خواهیم شد تاکید کرد: مواضع ایران همیشه اثربخش بوده و مردم فلسطین این را به خوبی احساس می‌کنند که کسانی هستند که آنها را حمایت کنند و ان‌شاءالله به‌زودی همگی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

وی با تقبیح حاکم شدن سیاست‌های تفرقه‌آمیز در جهان اسلام که  موجب کاهش حساسیت نسبت به فلسطین و استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است اظهار داشت:  برخی کشورهای عربی  با تلاش برای مقابله  با جمهوری اسلامی که عامل ثبات و صلح در منطقه است  مسیر تضعیف جبهه مقاومت  و همکاری با دشمنان جهان اسلام را می‌پیمایند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز سه‌شنبه در دیدار شیخ «علی خطیب» نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ضمن قدردانی از مواضع او و این تشکل سیاسی در حمایت از رویکرد مقاومت و نیز تلاش برای حفظ و تقویت انسجام و وحدت در این کشور، لبنان را رکنی مهم برای جریان مقاومت توصیف کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در ناکارآمدی رویکرد سازش و تسلیم در قبال حل مسئله فلسطین و نتیجه‌بخش بودن مقاومت در مقابله با سلطه و ظلم بر همگان اثبات شده است، گفت: تصویر خون‌بار امروز غزه، تصویر بدون نقاب و آینه و جلوه تمام نمای حقیقت و باطن تمدن غرب و فرهنگ آمریکایی است.   آقای رئیسی، برگزاری متفاوت روز قدس امسال در نقاط مختلف جهان را گواه بر پذیرش جهانی راهبرد مقاومت و موفقیتی بزرگ برای این راهبرد، توصیف و تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی است و فراتر از شکست نظامی، شکست امنیتی رژیم نیز هست که تغییر معادلات منطقه به نفع آرمان فلسطین را در پی داشته است.   رئیس جمهور، شکست فریب سیاسی از طرف صهیونیست‌ها در منطقه را از دیگر نتایج تحولات اخیر دانست و گفت: وحدتی که امروز در میان امت اسلامی و فراتر از آن در افکار عمومی جهان شکل گرفته و همچنین تنفری که از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده، در هیچ دوره و زمانی، سابقه و نظیر نداشته است.   آقای رئیسی، حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست و با بیان اینکه پاسخ ایران به این حمله، فقط اقدام تنبیهی علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود، تأکید کرد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنان، معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.   شیخ «علی خطیب» نیز در این دیدار با بیان اینکه بر خلاف تلاش دشمنان، مردم لبنان دوستدار و حامی مقاومت هستند، گفت: حامل سلام‌های گرم مردم لبنان به ملت ایران و درود‌ها و قدردانی لبنانی‌ها از جمهوری اسلامی ایران، بابت اقدام مقتدرانه در برابر رژیم صهیونیستی هستم.   نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، مقاومت را خط قرمز لبنان دانست و با تأکید بر حمایت کامل از مقاومت با وجود همه فشار‌ها و ناملایمات، ایستادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها را مایه افتخار امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ کشور دیگری نتوانسته این چنین مقتدرانه در برابر رژیمی که از حمایت همه قدرت‌های جهان برخوردار است، بایستد.

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • صهیونیست‌ها معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است