Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدير حوادث و اداره پيش بيمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حيدريه گفت: با اعلام تصادف يک وانت پيکان با پژو به مرکز ارتباطات اورژانس 115 در این محور، ماموران پايگاه رباط سنگ به محل حادثه اعزام شدند.

جواد اميری افزود: به نقل از ماموران اورژانس، در اين حادثه 2 سرنشين پيکان وانت بر اثر شدت ضربه و نبستن کمربند ايمنی از خودرو به بيرون پرت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه در این حادثه رانندگی يکی از سرنشينان در دم کشته شد.

مدير حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حيدريه افزود: مصدوم ديگر نیز با رعايت اصول ايمنی و انجام اقدامات حمايتی لازم به بيمارستان رازی تربت حيدريه منتقل شد.

امیری گفت: در حادثه ديگری نیز در محور تربت حيدريه - مشهد بين روستای سرهنگ و گرماب بر اثر واژگونی خودرو 206 یک کودک 7 ماهه کشته شد.

او افزود: همچنین در این سانحه رانندگی دو سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شدند که با تلاش نیروهای امداد و نجات به  بيمارستان نهم دی منتقل شدند.

خراسان رضوی به لحاظ آمار تعداد کشته شدگان و مصدومان جاده ای دومین استان کشور است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تصادف رانندگی تصادفات جاده ای کشته و زخمی مصدوم خبرگزاری صدا و سیما حادثه دلخراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه