Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@10:27:59 GMT

نیازمند به مچ‌اندازی با گلر استقلالی رسید

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۵۳۴۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام نیازمند، گلر سپاهان در فصل هجدهم که عملکرد خوبی در ترکیب طلایی‌پوشان داشته توانست اولین دعوتش به اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه کند و با وجود سختگیری کی‌روش نسبت به دعوت از بازیکن جدید و تغییر در نفرات همیشگی خود، نظر سرمربی پرتغالی را جلب کند.

بعد از حضور نیازمند در فهرست اولیه تیم ملی و قرار گرفتنش در جمع 5 دروازه‌بان دعوت شده پیش‌بینی‌ می‌شد با وجود تجربه کمتر نسبت به سایر بازیکنان این پست شانس کمتری نسبت به سایرین برای حضور در فهرست نهایی داشته باشد ولی عملکرد خوبش در سپاهان و البته انگیزه و آمادگی بالایی که در تمرینات نشان داد، کی‌روش را مجاب کرد او را به عنوان تنها نماینده صدرنشین لیگ برتر در اردو حفظ کند و ظهور یک پدیده جدید در دروازه‌بانی تیم ملی اتفاق ویژه فهرست 21 نفره اردوی قطر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند تا پیش از ورود به تیم ملی چند رقیب در لیگ برتر داشت تا بتواند خودش را یکی از 5 گلر فهرست اولیه قرار دهد و در این کار موفق بود و در فهرست 5 نفره هم باید برای ماندن در بین 3 گلر نهایی تلاش می‌کرد که در این راه هم از رشید مظاهری و امیر عابدزاده عبور کرد و حالا یکی از 3 گلر مورد علاقه کی‌روش است که شانس اصلی رفتن به امارات و حضور در جام ملت‌ها است.

در بین 3 گزینه باقی مانده، علیرضا بیرانوند همچنان گلر اصلی تیم ملی است و رقابت برای گلر دومی بین نیازمند و حسین حسینی خواهد بود و گلر سپاهان اگر بخواهد نزدیک‌ترین جایگزین بیرانوند باشد باید رکورددار کلین‌شیت لیگ برتر را از پیش رو بردارد.

با توجه به نیمکت نشینی حسینی در استقلال ممکن است کی‌روش مثل جام جهانی در فهرست آخر نام او را خط بزند و از بین مظاهری یا عابدزاده یک نفر را اضافه کند و در این صورت می‌توان گفت بعد از بیرانوند، نیازمند گلر مورد اعتماد کی‌روش است و احتمال دارد حتی در امارات به او بازی هم برسد.

گلر 23 ساله تیم ملی شرایط سنی خوبی دارد و اگر مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد می‌تواند سال‌ها گزینه مطمئنی برای دروازه سپاهان و تیم ملی باشد و فرصت خوبی هم برای لژیونر شدن داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش پیام نیازمند سید حسینی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار