Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  کیوان کاشفی در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با هیئت تجاری سلیمانیه عراق که در اتاق بازرگانی کرمانشاه به فشارهای اقتصادی دشمنان علیه کشور ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این فشارها نمی تواند بر روابط ما با کشور عراق و اقلیم کردستان تاثیری داشته باشد

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از رشد ۶۵ درصدی صادرات به کشور عراق از ابتدای سال تا کنون خبر داد و بیان کرد: همچنین رشد صادرات طی این مدت به اقلیم کردستان ۵۱ درصد افزایش داشته است و این نشان می دهد فشارهای ترامپ در روابط این دو کشور نمی تواند خلل وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشفی از تلاش برای رونق بحث ترانزیت دو کشور برای توسعه صادرات  سخن گفت و افزود: در  بحث گردشگری و توریسم سلامت نیز یکی از نقاط برجسته کاری ما محسوب می شود  آمادگی داریم که پذیرای یک تیم تخصصی در این رابطه باشیم.

کاشفی در ادامه از برگزاری نمایشگاهی در سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: مجوزهای لازم جهت این کار از طریق سازمان توسعه تجارت صادر شده و نیاز به حمایت اتاق سلیمانیه خواهیم داشت.

کاشفی بیان داشت: دو مسیر برای عبور کالای ایرانی به سوریه ترسیم شده که باید حتما از عراق بگذرد چرا که مسیر ترکیه هم طولانی است و هم هزینه بالایی می خواهد لذا در حال برنامه ریزی برای تشکیل شرکت های حمل و نقل مشترک هستیم.

انتهای پیام/ز


عراق مسیر ورود  به  بازار سوریه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند