Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی بخش غافلگیر کننده‌ای از شخصیت روزنامه‌نگار مقتول عربستانی فاش کرد که بحث و جنجال‌هایی را حتی میان طرفداران وی ایجاد کرده است. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در گزارشی درباره زندگی «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار مقتول عربستانی به‌ویژه در ماه‌های اخیر حیاتش، نوشت: بزرگ‌ترین اشکال خاشقجی ارتباطش با سازمانی بود که از سوی قطر، که دشمن منطقه‌ای عربستان سعودی محسوب می‌شود، حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه افزود، پیام‌های مکتوب میان خاشقجی و مدیر اجرایی در موسسه بین‌المللی قطر نشان می‌دهد که «ماجی میشل سالم» مدیر اجرایی در موسسه قطری هر از گاهی محتوای مقالاتی را آماده می‌کرد که جمال آنها را برای چاپ به واشنگتن‌پست می‌داد.

ماجی میشل سالم، که دیپلمات سابق آمریکایی است، در دفاع از روابطش با خاشقجی گفته است که هرگونه کمکی‌ که به خاشقجی می‌کرد دوستانه بود که تلاش می‌کرد به دوستش برای موفق شدن در ایالات متحده کمک کند.

این دیپلمات سابق آمریکایی خاطرنشان کرد که توانمندی‌های خاشقجی در زبان انگلیسی ضعیف بود و این موسسه نیز به خاشقجی چیزی پرداخت نمی‌کرد و به نیابت از قطر، برای تاثیر گذاشتن به مقالات او تلاش نمی‌کرد.

واشنگتن‌پست فاش کرده که ماجی میشل موضوعاتی نیز پیشنهاد و محتوی آنها را آماده می‌کرد و حتی فراتر از آن، «خاشقجی را برای اتخاذ مواضعی سختگیرانه علیه حکومت سعودی تحریک می‌کرد».

به نوشته این روزنامه آمریکایی، موسسه قطری همچنین مترجمی در اختیار خاشقجی گذاشته بود که این مترجم به او در نوشتن مقاله‌‌هایش کمک می‌کرد.

درخواست دبیرکل سازمان ملل برای تحقیقات معتبر درباره قتل خاشقجی

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستان در دوم اکتبر میلادی(10 مهر) در کنسولگری کشورش در استانبول به شکل وحشیانه‌ای به قتل رسید.

انتهای پیام/

R1016196/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" خاشقجی گیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی خاشقجی گیت اخبار عربستان سعودی خاشقجی گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

امتداد - موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.
 متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند.
گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴