Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بعدازظهر امروز دوم دی‌ماه با حضور اعضای این مجمع در دبیرخانه شورای توسعه برگزار می‌شود تا چهار موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
اولین دستور جلسه این مجمع، ارائه گزارش یکساله طرح ملی حفظ قرآن کریم به همراه بررسی موانع موجود و راهکارهای اجرایی‌سازی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین دستور جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، ارائه گزارش فعالیت‌ها و عملکرد قرآنی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی در نظام بهداشت و سلامت است. این کمیسیون با مدیریت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند که وزیر بهداشت به عنوان رئیس آن معرفی شده است و معاون فرهنگی و دانشجویی نیز دبیر آن است.
یکی دیگر از دستور جلسات نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی، ارائه گزارش توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد پوشش بیمه‌ای فعالان قرآنی همراه با چالش‌ها، کمبودها و راه‌حل‌های پیشنهادی در این زمینه است.
بررسی پیشنهاد تشکیل کارگروه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان ویژه مناطق محروم آخرین دستور جلسه این مجمع است.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی بیمه فعالان قرآنی مناطق محروم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آئین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آئین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعدادهای ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم‌گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

کد خبر 6095039 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!