Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد قاسمی‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: هم گل زده‌ام و هم پاس‌گل داده‌ام و امیدوارم با ادامه روند رو به رشدم بهترین پاسور لیگ شوم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از ستاره‌های نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کسی نبود جز محمد قاسمی‌نژاد. بازیکن بابلی تیم پدیده مشهد که به همراه این تیم درخشش قابل توجهی داشت و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پدیده اظهارداشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. حدود ۱۰ روز استراحت داشته‌ایم و قرار است به‌زودی تمریناتمان زیر نظر کادرفنی از سر گرفته شود تا برای نیم فصل دوم مهیا شویم.

وی درباره مسائل مالی این تیم گفت: تا به حال حدود ۳۰ درصد دریافتی داشته‌ایم. مسئولین وعده داده‌اند تا طی روز‌های آتی درباره مالکیت باشگاه هم تصمیماتی گرفته شود و امیدوارم این اتفاق سریع‌تر رخ بدهد تا بتوانیم در ادامه مسابقات هم با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

هافبک تیم پدیده درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: به کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم و برای آنها در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتیجه که قهرمانی باشد به دست بیاید. من هم تلاشم را دو برابر می‌کنم تا در آینده به پیراهن تیم ملی دست پیدا کنم. آرزوی هر بازیکنی است که این اتفاق برایش رخ بدهد.

قاسمی‌نژاد درباره گذشته‌اش و اینکه به یک باره در تیم پدیده موفق شد خودش را نشان بدهد تصریح کرد: من در سال ۱۳۸۹ با تیم گهر دورود به لیگ برتر رسدم، اما اشتباه کردم و در این تیم نماندم. بعد‌ها یک بار هم رباط صلیبی پاره کردم، ولی با تلاش دوباره توانستم خود را ثابت کرده و در تیم شهرم نساجی عملکرد خوبی داشتم.

وی افزود: یحیی گل‌محمدی من را می‌شناخت و بعد از حضورش در اکسین نسبت پیگیر بازی‌های من بود و با حضور در تیم پدیده و طی صحبت‌هایی که ساکت الهامی و امین قاسمی‌نژاد با او داشتند، در نهایت با پدیده قرارداد امضا کردم. خداراشکر در همان اولین بازی تدارکاتی گل زدم و پاس‌گل دادم و توانستم خود را نشان دهم.

هافبک تیم پدیده در پایان خاطرنشان کرد: چند هفته اول جایگاه ثابتی در تیم نداشتم، اما رفته رفته توانستم خود را به ترکیب اصلی برسانم و جایگاهم ثابت شده است. هم گل زده‌ام و هم پاس‌گل داده‌ام و امیدوارم با ادامه روند رو به رشدم بهترین پاسور لیگ شوم. البته کار سختی هم دارم. در تیم بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند توپ‌های من را تبدیل به گل کنند. من و امین شناخت فوق‌العاده‌ای از هم داریم و می‌توانیم چشم بسته یکدیگر را پیدا کنیم. ما سختی‌های زیادی را کشیدیم تا توانستیم به این جایگاه برسیم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر قاسمی نژاد پدیده میزان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا به میزبانی بیشکک قرقیزستان امروز امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه پایانی با برتری مقابل حریف خود از چین جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.        امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید
  • سهمیه پنجم تیم ملی کشتی فرنگی را کاویانی‌نژاد گرفت
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند