Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران از برگزاری این کنفرانس طی روزهای 8 و 9 اسفند ماه در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد خبر داد.

غضنفر شاهقلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران، اظهار کرد: گسترش دانش فنی و تقاضا برای دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی توسط پژوهشگران، اندیشمندان و صنعت‌کاران مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های ایران و نیز پیگیری رویدادهای علمی-تجاری مهندسی برق از اهداف مهم این کنفرانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محورهای این کنفرانس، گفت: محورهای کنفرانس شامل مهندسی برق گرایش‌های قدرت، الکترونیک، مخابرات و کنترل، مهندسی پزشکی، مهندسی نرم‌افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوشمندسازی و شبکه است، همچنین رشته‌های بین رشته‌ای مرتبط با مهندسی برق نیز در این برنامه مشارکت دارند.

دبیر پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران درباره مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، گفت: تاکنون حدود 110 مقاله ارسال شده است و پژوهشگران تا اول بهمن ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. 

وی افزود: این کنفرانس با همکاری مرکز تحقیقات ریزشبکه‌های هوشمند و مرکز تحقیقات پردازش دیجیتال و بینایی ماشین برگزار می‌شود.

شاهقلیان تصریح کرد: پنجمین دوره کنفرانس ملی مهندسی برق ایران پس از برگزاری چهار دوره موفق با مشارکت اساتید، دانشجویان، صنعتگران و پژوهشگران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران 7 و 8 اسفند ماه در دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان مهندسی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد

نخست‌وزیر یونان اعلام کرد که این کشور نمی‌تواند سامانه‌های دفاع هوایی مانند «پاتریوت» یا «اس-۳۰۰» در اختیار کی‌یف قرار دهد.

به گزارش مشرق، کیریاکوس میتسوتاکیس اواخر روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیون «اسکای» یونان گفت: آتن قرار نیست اس-۳۰۰ (S-۳۰۰) یا پاتریوت (Patriot) به اوکراین بفرستد.

وی اظهار داشت: از ما [در این باره] درخواست شد و ما توضیح دادیم که چرا نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

نخست‌وزیر یونان افزود: این سامانه‌ها برای توانایی بازدارندگی ما حیاتی هستند.

بر اساس این گزارش، با تشدید حملات هوایی روسیه به اوکراین، دولت‌های اتحادیه اروپا به ویژه کشورهایی از جمله یونان و اسپانیا که سامانه‌های دفاعی را در زرادخانه خود دارند، تحت فشار هستند تا دفاع هوایی بیشتری را به کی‌یف ارائه کنند.

از سوی دیگر، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین به تازگی به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سامانه «پاتریوت» یا سایر سامانه‌های پیشرفته دفاع هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای اوکراین افزایش دهند.

وزرای اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کردند که در حال بررسی فوری چگونگی ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند.

روزنامه «ال پائیس» اسپانیا نیز امروز (جمعه) خبر داد که مادرید «تعداد کمی موشک پاتریوت» به اوکراین ارسال می‌کند.

رویترز در ادامه خاطرنشان می‌کند که یونان در گذشته هزاران موشک، مواد منفجره، خودرو جنگی پیاده‌نظام (IVF)، مواد محترقه با انفجار قوی، مهمات و موشک‌های ضد تانک به اوکراین ارسال کرده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • بایدن قانون ارائه کمک‌های جدید به اوکراین را امضا کرد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد