Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه پس از یکصد و نهمین جلسه شورا با حضور در جمع خبرنگاران در مورد نظر یکی از اعضا درباره افزایش بلیط مترو تا 10 هزار تومان اظهار داشت: موضوع مطرح شده از سوی عضو شورای اسلامی شهر تهران صرفا مبنی بر قیمت تمام شده مترو است.
وی تاکید کرد : افزایش قیمت بلیت مترو مطرح نیست.
هاشمی با اشاره به روند جلسه امروز شورای شهر افزود: کلیات دو طرح اولیه اوراق مشارکت و کاهش معاونت ها به تصویب رسید و درباره جزییات آن در جلسه بعد رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوع تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نیز در صورت تایید به قوه قضایه و تخلفات اداری آن نیز به تخلفات اداری ارجاع داده می شود.
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب بلیط پایتخت شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر مترو جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله