Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر نفت عراق روز یکشنبه پیش بینی کرد که در ابتدای سال آینده پس از اجرای تصمیمات اعضای عضو و غیر عضو اوپک مبنی بر کاهش تولید، قیمت نفت افزایش یابد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان ، «ثامر غضبان» وزیر نفت عراق می‎گوید در اوایل سال آینده شاهد بهبود قیمت نفت خواهیم بود.
رویترز به نقل از وزیر نفت عراق نوشت که پیش بینی می‎شود در ابتدای سال آینده پس از اجرای تصمیمات اعضای عضو و غیر عضو اوپک مبنی بر کاهش تولید، قیمت نفت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثامر غضبان در نشست سازمان کشور‌های عرب صادر کننده نفت در کویت گفت: "ما خوش بین هستیم که کاهش قیمت فعلی، متوقف خواهد شد؛ زیرا عرضه بیش از حد در بازار وجود ندارد. "
«سعد الکعبی» وزیر انرژی قطر نیز در این نشست اعلام کرد نفت دوره دشواری را پشت سر گذاشت.

الکعبی گفت امکان عرضه بیش از حد و بدون هیچ توجیهی از سوی برخی از کشور‌ها مانند عربستان وجود دارد.
کشور‌های عضو و غیر عضو اوپک در آخرین نشست خود در وین، در مورد کاهش تولید نفت برای به تعادل رساندن بازار نفت و جلوگیری از تداوم سقوط قیمت این کالای استراتزیک به توافق سیدند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق وزیر نفت قیمت نفت اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد

وزیر صمت گفت:جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، عباس علی‌آبادی عصر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح خوبی مبنی بر کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر استان مرکزی در استان ایجاد شده که در این طرح مردم فرصت پیدا می‌کنند در کنار صنعتگران، در طرح‌های سود ده ملی فرصت حضور داشته باشند و اگر این فرایند رخ دهد کشور به سمت شرایط مطلوب‌تر خواهد رفت.

وی افزود: در این کنسرسیوم مردم می‌توانند با سرمایه‌های خرد در صندوق‌های پروژه مشارکت کنند و این فرصت خوبی است که کشور را به سمت شرایط مطلوب سوق می‌دهد.

وزیر صمت گفت: جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

علی آبادی تصریح کرد: تلاش بر این است که برای اجرای طرح‌های بزرگ ملی صندوق‌های پروژه نیز در این کنسرسیوم ایجاد شود که مردم بتوانند با سرمایه‌های خرد در این صندوق‌ها مشارکت کنند، دولت نیز تضمین کافی برای منفعت بیشتر از تورم را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کنسرسیوم از امروز در استان کلید خورده و این صندوق در این کنسرسیوم پیش بینی می‌شود، این کنسرسیوم فعلاً ویژه استان مرکزی است اما در سطح کشور نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 751587

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • تبعات سیاست ارزی غلط بانک مرکزی/ از «تنبیه صادرکنندگان» تا «کاهش توانمندی کشور در رقابت‌پذیری در بازار‌های صادراتی»
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف