Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی میرلوحی یکی از اعضای شورای شهر تهران تأکید کرده بود که قیمت تمام شده بلیت مترو باید ۱۰ هزار تومان باشد که رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد شورا هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت مترو ندارد.

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری توسط حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز دو موضوع مهم در دستور کار اعضا قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به لایحه انتشار 30 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی برای اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران با الزام تخصیص این اوراق به راه‌اندازی خطوط 6 و 7 مترو اشاره کرد که کلیات این لایحه با 20 رأی موافق و یک رأی مخالف به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه امروز کلیات طرح کاهش معاونت و پست‌های قائم مقام که در دستور کار اعضای شورای شهر تهرن قرار گرفت که در این طرح به کاهش تعداد معاونتهای شهرداری تهران از 9 معاونت به 6 معاونت تأکید شده است که در ادامه جلسه کلیات این طرح به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

وی گفت: در همین رابطه نیز از اعضای شورای شهر تهران با 10 رأی موافق و 9 رأی مخالف به طرح اشاره شده در نهایت رأی دادند.

هاشمی رفسنجانی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران برنامه‌ای را برای افزایش قیمت بلیت مترو دارد و اینکه یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده است قیمت تمام شده بلیت مترو تهران باید 10 هزار تومان باشد، شما چه نظری دارید، گفت: مدیریت شهری تهران هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت مترو ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محسن هاشمی مترو بلیت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان آذربایجان غربی، جلسه رای‌گیری برای استیضاح شهردار ارومیه پس از کش و قوص‌های فراوان امروز ساعت رای سه در ساختمان شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد.

این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ فی‌مابین اعضای شورا و شهردار برگزار می‌شد مورد پوشش خبری رسانه‌های محلی قرار گرفت.

شهردار ارومیه در این جلسه اعلام کرد که پاسخ تمامی سوالات وصول شده را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ترک جلسه از سوی شهردار برای آغاز رای گیری شدند.

بدین ترتیب استیضاح حسین مهدی زاده که باید به تایید دو سوم اعضای شورا می‌رسید با هفت رای از ۱۱ رای ناکام ماند و وی‌ همچنان به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229212 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟