Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن موذنی  مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: رویکرد سازمان زیباسازی، استقلال در کارهای تخصصی است؛ اما در مواردی مباحث ساختاری از سوی وزارت کشور وجود دارد که باید طبق آنها عمل شود و دیگر سازمان‌ها نیز باید در کنار سازمان زیباسازی به زیبایی اصفهان به صورت عملی و نظری کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این زیبایی‌ها صرفا زیبایی‌های مصنوع نیست و رویکردی مطرح است که به طور مثال با یک قطعه موسیقی یا کنترل ناهنجاری‌های ترافیکی می‌توان زیبایی‌های شهری را برجسته کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان در سال ۹۶ به دلیل بدهی‌ها و معوقه‌ها عملکرد مناسبی نداشته است و به همین خاطر بودجه‌ای هم دریافت نکرده است، ادامه داد: برای سال‌جاری نزدیک به پنج میلیارد تومان بودجه برای این سازمان برآورد شده که چهار میلیارد آن تامین اعتبار شده است.

موذنی با تاکید بر اجرای پروژه‌های شاخص و ماندگار در شهر تصریح کرد: در سال آینده ساخت و نصب دو مجسمه یا نماد چوگان و دفاع مقدس  با متریال برنز در برنامه‌های این سازمان دیده شده است.

وی ادامه داد: مسائلی مانند تضاد و تفارق میان دیدگاه های سنتی و مدرن، در تثبیت مناطق از طریق شناخت دیدگاه ها بسیار موثر خواهد بود. از این رو سعی شده است علاوه بر دایره مرکزی شهر، این نگاه در مناطق حاشیه ای شهر از جمله خانه اصفهان نیز رعایت شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان یکی از مشکلات اساسی شهرداری‌های ایران را  نبود مدیریت واحد شهری دانست و گفت: اگر این مسئله در مجلس شورای اسلامی به سرانجام می‌رسید، می‌توانست نتایج خوبی همراه داشته باشد. باید همه نهادها در زیباساختن شهر دخیل، پشتیبان و هماهنگ باشند تا به هدف نهایی که تأمین آسایش مردم است نائل شویم.

 

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردای چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است