Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:52:19 GMT

بیش از ۲۸۰ متکدی در ارومیه جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۷۰۵۵

بیش از ۲۸۰ متکدی در ارومیه جمع آوری شد

فرماندار ارومیه گفت: تعداد 283 نفر متکدی طی ۸ ماهه نخست امسال در ارومیه جمع آوری شدند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا ملامحمدی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 223 نفر از این افراد متکدی را بزرگسالان تشکیل می دهند افزود: 12 نفر کودک زیر 10 سال و 48 نفر زیر 18 سال در میان متکدیان جمع آوری شده نیز حضور داشتند که تحویل مرکز ساماندهی متکدیان ارومیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نه ‌تنها در ارومیه بلکه در تمام شهرهای آذربایجان‌ غربی امروز با پدیده تکدی‌ گری مواجه هستیم و این امر تنها اختصاص به جامعه ما ندارد.
فرماندار ارومیه اضافه کرد: مرکز جمع ‌آوری و نگهداری متکدیان در ارومیه از سال گذشته در یک ساختمان 2 طبقه استیجاری راه‌ اندازی شده و جهت امور اداری، گشت، جمع ‌آوری، انتقال از سطح شهر به مرکز و سایر ادارات و ارگان ‌ها دارای سه دستگاه خودرو نیمه سنگین و سبک است.
ملامحمدی زاده گفت: تامین هزینه ‌های جاری و امکانات، هزینه نگهداری و ساماندهی بیماران خاص، حمل‌ و‌ نقل، عوامل انتظامی، بهداشتی، پزشکی، بیمارستانی، روانشناس و روانکاو و هزینه‌ های امرار معاش متکدیان در حین ترک اعتیاد از جمله مشکلات پیش‌ روی این مرکز است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر متکدیان را کودکان کار و خیابانی تشکیل می دهند، این دسته از متکدیان به مراکز وابسته به سازمان بهزیستی معرفی و ساماندهی شده‌اند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آذربایجان غربی ترک اعتیاد جامعه حمل و نقل خودرو جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران