Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، مرتضی امیدی معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در جلسه کمیته تخصصی جوانان استان گفت: جشن سفیران سلامت با هدف ایجاد نشاط وامید در بین افراد جامعه برگزار می شود.

امیدی افزود؛ این جشن با همکاری دستگاههای اجرایی و به همت سمن موسسه نواندیشان فردا و با حضور گروه های هنری در محل سالن 2هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: در این جشن که با حضور گروه کودک شبکه آفتاب برگزار می شود از 7 کارکتر عروسکی رونمایی خواهد شد.

امیدی بیان داشت: از دیگر اهداف این جشن ارائه نظرات کارشناسی و پیامهای مهم ایمنی ، سلامت وبهداشت از طریق شخصیت های هنری است که گروه های هنری این وظیفه را برعهده دارند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته این جشن طرح سفیران سلامت بزودی در تمامی شهرستانهای استان برگزار خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش استان مرکزی سلامت کارشناسی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در همایش سفیران سلامت کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، گفت : امسال ۹۵ هزار دانش آموز، معادل ۲۵ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه سفیر سلامت شده‌اند.

 وی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت ارتقا سلامت دانش آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

محمدی با بیان اینکه دانش آموزان سفیر سلامت پیام‌های سلامتی که از معلمان و مربیان خود دریافت می‌کنند را به سایر دانش آموزان انتقال می‌دهند، گفت: هر دانش‌آموزی که سفیر سلامت باشد، موظف است پیام‌های سلامتی که دریافت کرده را به گوش چهار نفر از همکلاسی‌های خود برساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: دانش‌آموزان نیز با انتقال پیام‌های سلامتی به خانواده‌های خود آنها را در جریان این پیام‌ها گذاشته و از این طریق بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه با پیام‌های سلامت آشنا می‌شوند و این مسئله می‌تواند تا حد زیادی سبب ارتقای سلامت جامعه شود.

محمدی اشاره‌ای هم به شرکت حدود چهار هزار نفر از دانش آموزان سفیر سلامت استان در جشنواره استانی سفیران سلامت داشت و گفت: این دانش‌آموزان در رشته‌های نقاشی، تئاتر، عکاسی و ... در این جشنواره شرکت کرده بودند که برگزیدگان آنها راهی مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی