Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اندیشی تخصصی «تاریخ شفاهی مطبوعات» روز سه‌شنبه (چهارم دی ماه) با حضور برخی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.  

به گزارش ایسنا، هم‌اندیشی تخصصی «تاریخ شفاهی مطبوعات» روز سه‌شنبه ( ۴ دی ماه) با حضور برخی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد بلوری (روزنامه‌نگار روزنامه ایران و پیشکسوت مطبوعات)، بیژن نفیسی (روزنامه‌نگار و مدرس دانشگاه)، منصور سعدی (پیشکسوت مطبوعات)، هوشنگ اعلم (سردبیر ماهنامه فرهنگی آزما و پیشکسوت مطبوعات) و حمید ضیایی‌پرور (مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) در این هم‌اندیشی سخنرانی می‌کنند.  

حضور در این هم‌اندیشی برای عموم آزاد است.  
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روزنامه نگاران پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر اشتری روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست خبری «اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌های کرج» اظهار کرد: این اجتماع جمعه  ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۴ الی ۷ عصر در زمین چمن ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی- مذهبی ۱۲ کمیته تشکیل شده و از نمایندگان تشکل‌ها و ادارات مختلف کرج دعوت به عمل آمده تا در جلسات مربوطه شرکت کنند.

وی توضیح داد: البته با توجه به اینکه همه مردم علاقه خاصی به امام هشتم شیعیان دارند، بیشتر بر مشارکت گروه‌های مردمی در این اجتماع متمرکز شده است و قطعا شاهد حضور اقشار مختلفی در این رویداد خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای برقراری امنیت، شکل پذیرایی، نحوه حمل و نقل شرکت کنندگان و ... صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این اجتماع باشیم.

رئیس ستاد مردمی اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها توضیح داد: در این رویداد شاهد بخش‌های مختلفی چون برپایی غرف فرهنگی، نقاشی، عکاسی و ... هستیم و علاوه بر این، از مهمانان ویژه برای حضور در این اجتماع دعوت می‌شود

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا