Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 مسعود شکوهی گفت: عملکرد ادارات امور تربیتی استان‌ها بر مبنای وظایف سازمانی واگذارشده در زمینه‌های مختلف انجام خواهد گرفت.

او ابعاد مختلف این ارزیابی را برشمرد و افزود: کیفیت عملکرد ادارات امور تربیتی در زمینه‌های ساماندهی و ترمیم منابع انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی، گرامیداشت هفته تربیت اسلامی روز امور تربیتی 8 اسفند، قطب‌های استانی، گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی، الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، تجارب برتر تربیتی فرهنگیان، توانمندسازی منابع انسانی در زمینه‌های فرهنگی و تربیتی، اشتراک، توزیع و مشارکت در تولید محتوای مجلات تربیت، ابعاد مختلف این ارزیابی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوهی گفت: به همین دلیل پیش نویس فرم‌های مختلف ارزیابی عملکرد ادارات امور تربیتی استان‌ها تهیه شده است و در جلسات داخلی معاونت برنامه ریزی امور تربیتی در حال بررسی و تدوین است.

او گفت: ساختار و محتوای پیش نویس این نمون برگ‌ها پس ازطراحی و تدوین اوّلیه، مورد نظرخواهی از رؤسا و کارشناسان ادارات امور تربیتی استان‌ها نیز قرار خواهد گرفت و پس از تدوین نهایی، به استان‌های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: هدایت تحصیلی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال