Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید ایران معتقد است که بازی‌های خارج از خانه، آزمون جدی‌تری برای بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره وضعیت تیم فوتبال امید ایران پیش از سفر به اردن گفت: من از روز اول از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بودم که بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم امید در نظر بگیرد که خوشبختانه این اتفاق افتاده است و ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دیدار دوستانه با عمان داشتیم و دو بار هم با سوریه بازی کردیم که حریف محکمی بود. حالا هم قرار است با اردن یک دیدار دوستانه در این کشور انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازی‌های خارج از خانه آزمون جدی‌تری برای بازیکنان تیم امید محسوب می‌شود و ما محک جدی‌تری خواهیم خورد. بعد از بازگشت به ایران، خودمان را آماده بازی‌های بعدی خواهیم کرد. ما در یک تورنمنت در کشور قطر حاضر می‌شویم و احتمالاً در تورنمنت دیگری در ازبکستان شرکت می‌کنیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال برنامه‌های تیم امید را با جدیت دنبال می‌کند و از همه ظرفیت‌ها برای کمک کردن به تیم امید استفاده می‌شود.

اعلام اسامی 20 بازیکن تیم امید برای دیدار مقابل اردن

 

سرمربی کروات تیم فوتبال امید کشورمان همچنین تصریح کرد: همه ما که در تیم امید فعالیت می‌کنیم، برای رسیدن به یک هدف مهم تلاش خواهیم کرد. ما از لحاظ فنی پتانسیل خوبی داریم و امیدوارم به اهدافی که داریم، دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط زلاتکو کرانچار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار زلاتکو کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان