Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:19:53 GMT

کمک کنید این مادر زنده بماند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۸۰۳۵

نمی میانسال ساکن تهران که متاسفانه به سرطان سینه مبتلا می باشند و دو نوبت تحت عمل جراحی قرار گرفته اند برای ادامه زندگی باید داروهای خاص و نایاب تهیه و مورد شیمی درمانی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانمی میانسال ساکن تهران که متاسفانه به سرطان سینه مبتلا می باشند و دو نوبت تحت عمل جراحی قرار گرفته اند برای ادامه زندگی باید داروهای خاص و نایاب تهیه و مورد شیمی درمانی قرار گیرد و بایستی طبق نظر پزشکان 3 بار مورد شیمی درمانی قرار گیرد که بتواند به زندگیش ادامه دهد و هزینه تهیه داروهای مربوطه بالا می باشد ایشان دارای دو فرزند جوان که بیکار و دانشجو هستند وهمسر ایشان که یک فروشنده ساده می باشد برای مداوای همسر (هزینه حراجی و بستری و دارو) دار و ندارشان را فروخته اند ولی این خانم کماکان باید تحت مداوا باشند برای یک قلم دارو که باید سریعا مصرف کنند 4 میلیون تومان پیش فاکتور نوشته شده که دیگر این خانواده توانایی خرید آن را ندارند

حال با کمک شما عزیزان قصد داریم که این مبلغ را بصورت فوری تهیه و مراحل درمان ایشان را تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان مادر جوان نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد

سیدحیدر محمدی با اشاره به تلاش‌های سازمان بیمه سلامت در کنار دیگر ارگان‌های حوزه سلامت در خدمات‌دهی به بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی گفت: تالاسمی یکی از مهم‌ترین بیماری‌های ژنتیکی است که در کشور ما نیز همانند سایر کشورهای دنیا شیوع دارد، این بیماری که در زمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته ۲۳ هزار مبتلا در ایران دارد و خوشبختانه کشورمان در زمینه دانش پزشکی درمان تالاسمی پیشگام بوده و عمر این بیماران با خدمات ارزشمند پزشکان طی سالیان گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه درمان این بیماری برای بسیاری از خانواده‌ها دارای هزینه‌های بسیار بالایی بوده و در برخی شرایط برای آن‌ها امکان پذیر نیست، افزود: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲ داروهای موردنیاز بیماران تالاسمی را نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی تامین کرد.

وی با اشاره چالش‌های داخلی و خارجی کشور در تامین داروها، گفت: تلاش‌های سازمان غذا و دارو در انجام وظایف بویژه تامین انواع دارو علی رغم وجود همه محدودیت‌ها بیشتر نمایان می‌شود؛ اما این سازمان هیچ چالش بالفعل و بالقوه‌ای را بهانه کوتاهی از انجام وظایف خود قرار نمی‌دهد.

محمدی با بیان اینکه در تامین دارو های تالاسمی تلاش شده که نقایص نسبت به گذشته کاهش یابد و به داروی مورد نیاز بیماران دسترسی بهتری باشد، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با اتخاذ راهکارهای علمی و افزایش منابع و اعتبارات لازم بتوان از بیماران خاص حمایت های بیشتری صورت داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • شاگردان امام صادق (ع)؛ از پدر علم شیمی تا ائمه اهل سنت + فیلم
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!