Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوریس چکناواریان و وارطان ساهاکیان از هنرمندان شناخته شده موسیقی، امشب مهمان «شب موسیقی» شبکه چهار سیما می شوند.

به گزارش خبرگزار ی شبستان، «شب موسیقی» با اجرای رضا مهدوی امشب(2 دی ماه) از دوچهره پیشکسوت و مشهور موسیقیایی ایران و ارمنستان دعوت به عمل آورده است.

 

بنابراین گزارش، استاد لوریس چکناواریان و وارطان ساهاکیان در «شب موسیقی» در خصوص تم های محلی در آهنگسازی صحبت و گفت و گو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوریس چکناواریان آهنگساز، رهبر ارکستر، نویسنده و نقاش ارمنی‌تبار اهل ایران است. وی یکی از چهره‌های شناخته‌شدهٔ فرهنگی ایران و ارمنستان است. او به عنوان آهنگساز تا به حال ۶ اپرا، ۵ سمفونی، کارهای در زمینه موسیقی کر، موسیقی مجلسی، موسیقی باله، پیانو و خوانندگی، و همچنین کنسرتوهایی برای پیانو، ویولن، گیتار، سلو و پیپا، در کنار موسیقی‌های متن فیلم ساخته است. او بیش از ۱۰۰ اثر با لیبل‌هایی مانند آرسی‌ای، فیلیپس، امی و ای‌اس‌وی منتشر کرده است.

 

وارطان ساهاکیان موسیقی‌دان و آهنگساز ایرانی ارمنی‌تبار است. ساهاکیان از جمله هنرمندان شناخته شده موسیقی است که از ۱۴ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای زیبا مدرک درجه یک هنری (معادل دکترا) را نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

 

گفتنی است در برنامه امشب «شب موسیقی» سه قططه به نام های تولد مسیح، سوئیت آرارات و عاشقانه از لوریس چکناواریان و دو قطعه از ساهاکیان پخش می شود.

 

«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت حوزه و دانشگاه آمریکا خبرگزاری شبستان رژیم صهیونیستی اصفهان شب چله اردبیل آیت الله حسینی بوشهری وارطان ساهاکیان لوریس چکناواریان شب موسیقی شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶بازی باقیمانده چهار مدعی اصلی فتح لیگ ایران

۶بازی باقیمانده چهار مدعی اصلی فتح لیگ ایران

دیگر خبرها

  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • راز و رمزهای موسیقی سنتی خراسان: پیوندی فرامرزی از اعماق تاریخ
  • ۶بازی باقیمانده چهار مدعی اصلی فتح لیگ ایران
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • پخش شبانگاهی «چهارگاه» در شبکه چهار
  • ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو