Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف شاکری مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۴ هزار نفر در این استان برای خدمت افتخاری در حرم رضوی ثبت نام کرده‌اند، گفت:‌ روش کار در این ستاد‌ها خداجویی و بر وحدت وهمدلی بنا شده است و کسانی که در این کارمعنوی وارد شده اند همه آن‌ها دلشان با خدا و اهل بیت (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعزام نیازمندان به سفر مشهد مقدس، ترویج موقوفه‌ها، اطعام و اشتغال زایی را از امور مهم دفاتر آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها برشمرد و ادامه داد: تاکنون ۲۰ دفتر نمایندگی در شهرستان‌های استان در زمینه‌های خادمیاران زیارت «زیارت اولی‌ها و زائران محروم» خادمیاران وقف و نذر، خادمیاران فرهنگی و آموزشی، خادمیاران اطعام و حمایت مالی ازمحرومین، خادمیاران ستادی، خادمیاران بهداشت و درمان، خادمیاران اردو‌های جهادی و فنی مهندسی، خادمیاران کارآفرینی و اشتغال آغاز به کار کرده اند.

شاکری عنوان کرد: کسانی که علاقه‌مند به عضویت در این طرح‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر آستان قدس با ثبت نام و کسب مهارت‌های لازم جهت ادامه کار همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد