Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، ویزالند، محمدکاظم بشکار، مدیر عامل آژانس هواپیمایی نهال گشت و ویزالند در این خصوص گفت: در حال حاضر، کشور کانادا، بهترین شرایط ویزا را برای متقاضیان ایرانی تعیین کرده. ورود بدون محدودیت، اقامت تا ۱۸۰ روز، ورود از کلیه مرزها و برابربودن اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت، از جمله مزایای ویزای توریستی کانادا است و به دلیل همین مزایا ویزای آن را با نام‌های پنج ساله، مولتی یا مولتیپل و غیره می‌شناسند که همه آن‌ها همان ویزای توریستی کاناداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این شرایط و افزایش درخواست متقاضیان ویزای کانادا، سودجویی‌های متعددی هم در این زمینه ایجاد شد.

وی افزود: از جمله این سودجویی‌ها، می‌توان به دریافت مبالغ هنگفت اشاره کرد. برخی از مسافران ما ادعا داشته‌اند که حتی تا مبلغ ۸۰ میلیون تومان هم برای انجام این کار، پرداخت کرده‌اند. هزینه اصلی ویزای توریستی کانادا، ۱۸۵ دلار کانادا می‌باشد که از این مبلغ ۱۰۰ دلار برای بررسی مدارک و ۸۵ دلار برای انگشت‌نگاری و عکس‌برداری آن می‌باشد. هر مبلغی بیشتر از این توسط کارگزاران از متقاضیان دریافت شود، باید به عنوان هزینه دعوت‌نامه معتبر و حق‌العمل کارگزار باشد.

ویزای شینگن جعلی و افزایش ریجکتی ویزای توریستی کانادا

محمد کاظم بشکار، در رابطه با اضافه کردن ویزای شینگن جعلی به مدارک متقاضی، این گونه اظهارنظر کرد: برخی از موسسات و کارگزاران ویزای مولتی پنج ساله کانادا، مسافران را اجبار به گرفتن ویزای شینگن می‌کنند در صورتی که اصلا هیچ نیازی به داشتن ویزای شینگن نیست. برخی از این آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران، برای تسریع در امر گرفتن ویزای شینگن، به اضافه‌کردن شینگن تقلبی به پاسپورت‌های متقاضی روی آورده‌اند. اضافه کردن شینگن تقلبی به پاسپورت متقاضیان ویزای کانادا، نتیجه‌ای جز بالا رفتن آمار ریجکتی متقاضیان ایرانی نداشت، به صورتی که درصد بالایی از درخواست ایرانیان، در اکتبر سال ۲۰۱۸ ریجکت شد. این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی ویزاهای شینگنی که به سفارت کانادا ارائه می‌کنید، به صورت رندوم از سفارت‌های صادر کننده آن‌ها، استعلام می‌شود.”

ویزای مولتی پنج ساله تضمینی کانادا، سودجویی یا واقعیت؟

بشکار، در پاسخ به این سوال که “چرا مردم دنبال ویزای تضمینی کانادا هستند” گفت: با توجه به افزایش آمار ریجکتی ویزای کانادا ایرانیان در اکتبر سال ۲۰۱۸، متقاضیان بیشتر به دنبال کارگزارانی هستند که تضمین صد در صدی برای اخذ ویزای توریستی کانادا به آن‌ها بدهد. هر کارگزاری برای اعطای ویزای تضمینی کانادا، روش خود را پیاده‌سازی می‌کند. تضمین در پرداخت هزینه، اضافه کردن دعوت نامه به مدارک متقاضی و یا بررسی شرایط متقاضی و ایجاد شرایط مناسب جهت اخذ ویزای کانادا برای ایشان. با این حال، با تمامی ضمانت‌هایی که کارگزاران به متقاضیان می‌دهند، باز هم هیچ تضمین صد در صدی وجود ندارد و تا حدودی امکان ریجکتی هست.”

مدیر عامل ویزالند، همچنین در خصوص بهترین تضمین ویزای مولتی کانادا افزود: بهترین ضمانتی که هر عامل ویزای کانادا می‌تواند به شما دهد، تضمین در پرداخت هزینه ویزای کانادا است. تضمین در پرداخت هزینه، به این معنا است که شما درصدی از کل هزینه را در زمان شروع کار پرداخت کنید و مابقی آن را، زمانی که ویزا می‌شوید. به طور مثال، هزینه ویزای تضمینی کانادا، X دلار است. شما ۳۰ درصد آن را در زمان شروع کار پرداخت کنید و ۷۰ درصد باقی مانده را، زمانی که ویزا می‌شوید پرداخت کنید. در این روش، حتی در صورتی که شما ریجکت می‌شوید، فقط هزینه‌های مربوط به بررسی پرونده و انگشت‌نگاری را به همراه یک سود جزئی پرداخت می‌کنید و از پرداخت هزینه‌های گزاف، در امان هستید.

ویزای بدون اثر کانادا و جریمه‌ها

وی با اشاره به اهمیت انگشت نگاری کانادا تاکید کرد: به هیچ وجه به وعده‌های افرادی که ادعای گرفتن ویزای پنج ساله کانادا بدون اثر انگشت دارند، اعتماد نکنید. اصطلاحا ویزای بدون اثر، به هیچ عنوان حقیقت ندارد. حتی اگر این موضوع واقعی باشد و بدون اثر انگشت برای شما ویزا بگیرند، در مراحل بعدی دچار مشکل می‌شوید. در بدو ورود به کانادا، افسرانی هستند که اطلاعات شما را دوباره بررسی خواهند کرد. اگر اثر انگشت ثبت شده با اثر انگشت شما مغایرت داشته باشد، بلافاصله ریجکت می‌شوید. همچنین عواقب بدی مانند پنج سال محرومیت از اخذ ویزای کانادا، حبس و یا جریمه نقدی در انتظار شما خواهد بود.”

ویزا و ویزالند

محمد کاظم بشکار اضافه کرد: با توجه به تمام مواردی که در بالا قید شد، ما با هدف شفاف سازی و خدمات بهتر، زیر برندی به نام ویزالند را در آژانس نهال گشت ایجاد کردیم. ما در ویزالند سعی داریم در مورد اخذ انواع ویزای کشورهای مختلف، کاهش هزینه‌های اخذ ویزا، بهبود سرعت اخذ ویزا و پوشش کلی ویزاهای کشورهای مختلف، خدمات شایانی را به مسافران خود ارائه کنیم. همچنین، ویزالند خدمات خود را با استراتژی صداقت آغاز کرده و تا پایان کار هم، به یاری خداوند همین استراتژی را پیش می‌برد.

ما پس از مشاوره و بررسی شرایط مسافران، تنها در صورتی که فرد، شرایط اخذ ویزا را داشته باشد این کار را انجام می‌دهیم و در غیر این‌صورت، با صداقت کامل مسافر را توجیه می‌کنیم و مراحل اصولی به وجود آوردن شرایط را برای وی تشریح می‌کنیم؛ چرا که ایشان از عواقب بعدی مطلع نیستند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از گرفتن ویزای کانادا، شینگن اروپا، استرالیا، انگلیس و هر کشور دیگری در جهان به وب‌سایت ویزالند سر بزنید و با کارشناسان ویزالند مشورت کنید.

انتهای پیام

true برچسب ها : كانادا ویزالند ویزای کانادا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تأمین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه‌های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط ۳۵ خانه هلال است.

هاشمی اظهارداشت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تأمین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آئین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

وی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی ۹ مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوست همواره نقش محوری در فعالیت‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

کد خبر 6081954

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض