Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، امیر دریابان علی شمخانی صبح امروز در دیدار با محمود الزهار از رهبران برجسته و رئیس فراکسیون حماس گفت: مهم‌ترین اولویت جهان اسلام حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف است.   وی ادامه داد: هرگونه اقدامی که موجب ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین تهدید جهان اسلام گردد خیانت به مسلمانان جهان تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با تجلیل از تلاش رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم غزه و کرانه باختری در مقابل رژیم صهیونیستی، پیروزی تحسین برانگیز مقاومت در جنگ ۵ روزه اخیر را حاصل پایبندی به آرمان فلسطین و فداکاری در برابر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی و ضعف و زوال بیش از پیش این رژیم دانست.
شمخانی افزود؛ آنچه موجب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد، فساد درونی و گسترده سران آن، بیداری ملت‌ها و هوشیاری نسبت به توطئه‌ها و ظلم‌هایی است که این رژیم کودک کش در حق بشریت مرتکب شده است.
وی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران وضرورت مقابله مستمر با سیاست‌های سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تاکید کرد؛ امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با انتقاد از سازمان ملل به دلیل عدم اجرای تعهدات خود برای بازسازی غزه و تامین حداقل‌های معیشتی و خدماتی برای ساکنین تحت محاصره، بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه تاکید کرد.
محمود الزهار وزیر خارجه سابق فلسطین، از رهبران برجسته و عضو دفتر سیاسی و رئیس پارلمانی حماس نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین افزود: ما رژیم صهیونیستی را غاصب، فاقد مشروعیت و در سراشیبی افول می‌دانیم و هر اقدامی که منجر به تایید این رژیم و چشم پوشی از باز پس گیری سرزمین‌های فلسطین شود را مردود می‌دانیم.
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی رو به افزایش است و بدون شک ما پیروز خواهیم شد تاکید کرد؛ مواضع ج. ا. ایران همیشه اثر بخش بوده و مردم فلسطین این را به خوبی احساس می‌کنند که کسانی هستند که آن‌ها را حمایت کنند و ان‌شاءالله به‌زودی همگی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.
وی با تقبیح حاکم شدن سیاست‌های تفرقه امیز در جهان اسلام که موجب کاهش حساسیت نسبت به فلسطین و استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است اظهار داشت: برخی کشور‌های عربی با تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی که عامل ثبات و صلح درمنطقه است مسیر تضعیف جبهه مقاومت وهمکاری با دشمنان جهان اسلام را می‌پیمایند.
منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، استعفای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست آنان در مقابله با عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده است که با آغاز ماه آگوست دست از کار خواهد کشید.

این در حالی است که صبح امروز منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «آهارون هالیوا» رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به ماموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

بنابراین طی روز جاری ۲ تن از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی مجبور به استعفا شدند که خود نشانگر عمق شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است.

کد خبر 6085839

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • ماشین جنگی اسرائیل در رفح زمینگیر می‌شود
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی