Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رحیم اسفندیاری گفت: باشگاه مقاومت البرز مبالغ و آورده بسیاری در ورزش همگانی و قهرمانی استان داشته که به تایید اداره کل ورزش و جوانان استان و حتی فدراسیون ورزش همگانی نیز رسیده است.

 

وی با اشاره به عملکرد مقاومت البرز اظهار داشت: عملکرد ما با توجه به بضاعت موجود مطلوب است،شاید به ظاهر و باتوجه به جدول لیگ برتر فوتسال کشور، عملکرد تیم مقاومت چندان مطلوب به نظر نمی رسد، لیکن باید به اندازه امکانات از این تیم انتظار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیاری ادامه داد: تیم فوتسال مقاومت یک سالن تمرین مناسب ندارد تا خود را برای مقابله با حریفان آماده کند، پس باتوجه به امکانات موجود عملکرد ما مطلوب بوده است.

وی گفت: از مسئولان استانی هم می خواهیم به کمک ما بیایند تا تنها تیم فوتسال لیگ برتری استان بتواند همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. 

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز افزود: باتوجه به اینکه تیم ما نظامی است و باید بیشتر از سربازان استفاده کند، بودجه خاصی نداریم ، 80درصد تیم ما را بازیکنان کم سن و سال و سرباز تشکیل می دهند که باید مقابل بازیکنان باتجربه و ملی پوش رقیب قرار بگیرند.

اسفندیاری گفت: البته هر سال سنجش جذب بازیکن داریم و افراد زیادی در این تست ها حاضر می شوند لیکن سعی می کنیم از میان آنها شایسته سالاری صورت بگیرد و بازیکنان با توان فنی بالا جذب باشگاه مقاومت شوند. 

وی ادامه داد: هر فصل تعدادی از بازیکنان ما که خدمت آنها به پایان می رسد جذب تیم هایی می شوند که بضاعت مالی بالاتری دارند و ما باید جای خالی آنها را با استعدادیابی و شناسایی بازیکنان جوان پرکنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درخصوص سیلاب بهاری در مازندران گفت: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۷ محور روستایی شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: این روستا‌ها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند.

رگبار‌های بهاری طی روز گذشته همان‌گونه که پیش‌بینی شد اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها، ریزش سنگ و سایر را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز