Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز فیلی: به دلیل کمبود منابع اعتباری، فاز دوم پل سوم بشار با توقف مواجه شده و در صورت تحقق این مسئله تیرهای اصلی پل را خریداری کرده و با ابلاغ به راه و شهرسازی این تیرها نصب خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ فاز اول پل سوم بشار یاسوج 27 خرداد ماه سالجاری با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، استاندار و برخی دیگر از مسئولان استانی  افتتاح شد و قرار شد که فاز دیگر آن هر چه سریعتر افتتاح شود اما گویا قرار است همچنان وضعیت اینگونه بماند و پل سوم بشار به همین شکل کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین ارتباط باید اشاره کرد، آنچه که در حال حاضر می تواند به کاهش ترافیک در شهر یاسوج کمک کرده، افتتاح فاز دوم پل سوم بشار بوده، که در نتیجه آن در بسیاری از هزینه های شهری از جمله کاهش اتلاف وقت، سوخت، و کاستن خطرات را می توان اشاره کرد.

 

 

در همین رابطه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با بویرخبر گفت: به دلیل کمبود منابع اعتباری، فاز دوم پل سوم بشار با توقف مواجه شده  و در صورت تحقق این مسئله تیرهای اصلی پل را خریداری کرده و با ابلاغ به راه و شهرسازی این تیرها نصب خواهد شد.

 

عزیز فیلی بیان کرد: با تامین اعتبار، پل مربوطه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و در این میان مشکل اصلی نبود اعتبار است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان