Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - استاندار خوزستان گفت: استفاده از ماده بلانکيت (جوهر قند) در نانوايي ها تا زماني که ميزان استفاده از آن در نان مشخص نشده تخلف است و با نانوا برخورد مي شود.

به گزارش ايرنا غلامرضا شريعتي روز يکشنبه درکارگروه آرد و نان خوزستان در سرسراي استانداري
استان بيان کرد: اداره کل استاندارد خوزستان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي اهواز بررسي و آزمايش لازم را در خصوص ميزان و اندازه مصرف ماده بلانکيت در نان مشخص کنند و تا زماني که اين ميزان مشخص نشود حتي نگهداري اين ماده در نانوايي ها نيز تخلف است و برخورد مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: همچنين بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان خوزستان نانوايي هايي که کم فروشي مي کنند پروانه و سهميه آرد آنها قطع خواهد شد و بازرسان بايد به جد در اين خصوص بررسي ها را در سطح نانوايي ها گسترش دهند.
استاندار خوزستان درباره افزايش قيمت نان در خوزستان نيز بيان کرد: تا زماني که نانوايي ها ساز و کار خود را ساماندهي نکنند و بر اساس پروانه اي که دارند اقدام به پخت نان نکنند افزايش قيمت اعمال نمي شود و اتحاديه نانوايي ها و بازرسان به اين موضوع رسيدگي کنند.
شريعتي در ادامه اين نشست با اشاره به آسيب ديدن 12 هزار تن گندم ذخيره شده در خوزستان بيان کرد: اين مورد بايد بررسي و تعيين تکليف شود تا دوباره شاهد رخ دادن اين اتفاق در خوزستان نباشيم.
گفتني است در کارگروه آرد و نان خوزستان افزايش قيمت نان بر اساس آناليزي که از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتحاديه نانوايي هاي خوزستان انجام گرفت مصوب شد و عملياتي شدن اين افزايش قيمت ها منوط بر ساماندهي فعاليت نانوايي ها در پخت نان بر اساس پروانه اي که دارند شد.
نظارت بر نانوايي ها نيز توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحاديه نانوايي ها انجام خواهد گرفت.
به دستور استاندار خوزستان نانوايي هايي که پس از اعمال افزايش قيمت نان تخلف و کم فروشي کنند از کار خود تعليق خواهند شد.
بر اساس نرخ مصوب جديد نان درکارگروه آرد و نان خوزستان قيمت نان لواش به نرخ دولتي به يک هزار و 800 ريال و آزاد به 2 هزار و 500 ريال، نان سنگک نرخ دولتي به هشت هزار ريال و آزاد به 13 هزار ريال ( بدون کنجد)، نان بربري نرخ دولتي به پنج هزار و 500 ريال و آزاد به 10 هزار ريال، نان تافتون خراساني به نرخ دولتي چهار هزار و 500 ريال و آزاد پنج هزار و 500 ريال و نان تافتون نرخ دولتي به 2 هزار و 500 ريال و آزاد به سه هزار و 500 ريال افزايش يافته است.
7158/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه