Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- دبيرکل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينکه خروج آمريکا از سوريه، افغانستان و يمن گفت: صداي شکستن استخوان هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي در منطقه مي آيد، گفت: هرچند ممکن است اعلام خروج آمريکا از منطقه يک فريب براي افزايش جيب بري بيشتر از گاوهاي شيرده منطقه باشد اما همين اعلام هم نشانه پيروزي بزرگ مقاومت در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش روز يکشنبه ايرنا از روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي، «محمدنبي حبيبي» در پايان نشست دبيران اين تشکل سياسي اصولگرا گفت: وقتي رژيم صهيونيستي در نبرد اخير حماس تنها 2 روز مقاومت مي کند و سپس تسليم مي شود، حکايت از نوعي فروپاشي و اضمحلال دارد.
دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: ظاهراً ترامپ ديگر نمي خواهد هزينه اي که درآمدي بر آن در منطقه متصور نيست بر بودجه آمريکا تحميل کند. او اگر راست گفته باشد که مي خواهد منطقه را ترک کند، اين مي تواند تنها تصميم درست کاخ سفيد باشد.
حبيبي با بيان اينکه ظاهراً آمريکايي ها به عربستان گفته اند کودک کشي و نسل کشي در يمن و حمله به يک کشور فقير فخري براي آنها نيست، اظهار داشت: سران رياض اين را نمي فهمند، با آنکه در مذاکرات استکهلم مذاکرات صلح در حال به نتيجه رسيدن است، اما بمباران هاي وحشيانه در يمن هنوز پايان نيافته است.
دبير کل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: بعد از اتمام جنگ در يمن وظيفه سازمان ملل و يا ساير سازمان هاي ذيربط اين است که عربستان را مجبور به پرداخت غرامت هاي جنگ يمن کند.
حبيبي گفت: انصارالله پيروز نبرد يمن است و دشمن مجبور است آنها را به رسميت بشناسد و سر ميز مذاکرات با آنها بنشيند.
حبيبي در ادامه با بيان اينکه نبايد کنترل و نظارت و مديريت بازار فراموش شود، گفت: دولت بايد با کساني که حاضر نيستند قيمت ها را پائين بياورند برخورد کند، نهادهاي نظارتي در اين باره مسئوليت دارند و بايد به آن عمل کنند.
وي ادامه داد: مردم مي گويند قيمت دلار پائين آمده است اما همچنان قيمت کالاها بالا مي رود و آنها معتقدند با همان منطقي که به اين بهانه قيمت ها افزايش يافت، بايد قيمت ها پائين بيايد.
حبيبي اظهار داشت: کنترل و کاهش قيمت کالاها در موارد قابل توجهي از جمله قيمت خودرو تقريباً صد در صد در اختيار دولت است که لازم است در اين قبيل موضوعات اقدامات قاطعي از طرف دولت صورت گيرد.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در پاسخ به پرسشي در مورد بودجه سال 98 نيز گفت: هنوز بودجه تقديم مجلس نشده است و نمي توان در مورد چند و چون آن سخن گفت اما توقع ما ارائه بودجه و برنامه متوازني است که صرف نظر از رايزني ها، در چارچوب حل مشکلات کشور تنظيم شده باشد.
وي گفت: دولت در پيش بيني درآمدها بايد واقعيات را در نظر بگيرد و در برآورد هزينه ها هم واقع بين باشد تا بودجه دچار کسري نشود. همت دولت بايد حفظ ارزش پول ملي و عدم چشم داشت به استقراض از بانک مرکزي و صندوق توسعه ملي باشد.
**جنبه ايدئولوژيک حرکت جليقه زردها از جنبه صنفي آن بيشتر است
دبير کل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به فروپاشي اتحاديه اروپا و ظهور جنبش جليقه زرد ها در قاره سبز گفت: حوادثي که در فرانسه و ديگر کشور هاي اروپا مي گذرد مسائل ساده اي نيست. خبر از يک تلاش و بهم ريختگي دارد. جليقه زردها حتي به برکناري مکرون هم رضايت نمي دهند.
وي افزود: جليقه زردها روي روابط و مناسبات ظالمانه سرمايه داران حرف دارند و حاضر نيستند حکومت آنها تنها منافع سرمايه داران را صيانت کند و سهم مردم از زندگي باتوم و گاز اشک آور و مشت آهنين باشد. جنبه ايدئولوژيک تحرکات فعلي در اروپا از جنبه صنفي آن به مراتب بيشتر است.
سيام**3202**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد