Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:50:22 GMT

هنر از نگاه شهید مرتضی آوینی نمایشگاه شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۸۸۷۹

هنر از نگاه شهید مرتضی آوینی نمایشگاه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه «قافله قلم» آثار خوشنویسی و تذهیب گروهی از هنرمندان حوزه هنری مازندران با موضوع «هنر از نگاه شهید مرتضی آوینی» در گالری ابوالفضل عالی برپا خواهد شد.

گالری ابوالفضل عالی در اولین نمایشگاه زمستانی خود میزبان نمایشگاهی از هنرمندان خوشنویس حوزه هنری استان مازندارن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که «قافله قلم» نام دارد با موضوع «هنر از نگاه شهید مرتضی آوینی» از روز دوشنبه ۳ دی‌ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب «قافله قلم» به قلم هنرمندان حوزه هنری مازندران دوشنبه ۳ دی‌ماه ساعت ۱۵ در گالری ابوالفضل عالی با حضور جمعی از هنرمندان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل با مراجعه به گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ از ساعت ۹ الی ۱۸ مراجعه کنند.

متن تمامی آثار این نمایشگاه از بیانات سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی است که با قلم خوشنویسان مازندرانی نگاشته شده است.

کد خبر 4493093 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه شهید آوینی حوزه هنری خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود

سومین بخش از نمایشگاه گروهی تریلوژی رنگ، با عنوان «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین‌بر در گالری گویه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، تریلوژی رنگ عنوان پروژه‌ای است که به پیچیدگی رنگ‌ها می‌پردازد و سه پالت رنگی آبی، قرمز و سفید را مورد بررسی قرار داده است. هر پالت رنگی نمایشگاهی گروهی با روایتی مستقل دارد و در تلاش است تا با استفاده از سه رنگ انتخابی و روایتی مرکزی، خوانشی امروزی از این رنگ‌ها ارائه کند.

نمایشگاه گروه نقاشی «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین‌بر جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در گالری گویه افتتاح خواهد شد. 

در «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» آثاری از بهداد نجفی اسدالهی، بهنام بخشی، فرناز فردوسیان، زهرا عزیزی، سپیده مرشدی، شیوا بیرانوند، عاطفه مهرورز، مینو کیانی، مرضیه جعفری، مهرنوش ساوری، فاطمه عباس زاده، حوریه هاشمی و زهره صولتی به نمایش گذاشته شده است.

برای بازدید از این نمایشگاه باید به گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه رفت.

این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ برپاست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • «سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری