Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-آرمان تبريز-سرتيب دوم پاسدار عابدين خرم فرمانده سپاه عاشوراي اذربايجان شرقي از مهندس ايمانلو مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي قدرداني نمود.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز،فرمانده سپاه عاشورا با ارسال لوح سپاس ازمدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي به پاس تلاش هاي مجدانه و بي دريغ ايشان وهمکاري با مجموعه ناحيه مقاومت بسيج بناب در خصوص حل مشکلات پروژه فاضلاب اين ناحيه ، تشکر و قدرداني نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قسمتي ازاين لوح آمده است :
 
برادر بزرگوار جناب آقاي ايمانلو
مديرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي
با سلام
خداوند متعال را شاکريم که ما را شايسته خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تداوم خط امام خميني ( ره ) و پاسدار خون شهيدان اسلام در زعامت   و  ولايت  مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي  امام  خامنه اي  ( مد ظله العالي) قرارداد بي گمان اجر واقعي تلاش هاي   مخلصانه شما که براي اعتلاي کلمه الله و نظام مقدس جمهوري اسلامي صورت مي گيرد نزد خداوند متعال محفوظ است به پاس تلاش  مجدانه و بي دريغ جنابعالي و همکاري با مجموعه ناحيه مقاومت بسيج بناب در خصوص حل مشکلات پروژه فاضلاب اين ناحيه بر خود فرض مي دانم از زحمات جنابعالي و مجموعه تحت امر تقدير و تشکر نموده توفيق روزافزون جنابعالي و همه خادمين به اسلام و مسلمين را در دفاع از حريم ولايت و دستاوردهاي انقلاب اسلامي از خداوند متعال مسئلت دارم
 
                                                                                                                                                                                                                      سرتيب دوم پاسدار عابدين خرم – فرمانده سپاه عاشورا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان