Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید موریو خیلی خوب بدبینی باشگاه نسبت به وضعیت اومتیتی را نشان داد.

طرفداری - ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا احتمالا باید دست آخر تن به عمل جراحی بدهد.

اومتیتی از ماه‌ها پیش از دردی مزمن در زانوی پای چپش رنج می‌برد. بارسلونا این را حتی پیش از تمدید کردن قرارداد این مدافع ارزشمند می‌دانست. اومتیتی به هر ترتیبی که بود با وارد کردن فشار بیش از اندازه به زانویش، خودش را به جام جهانی رساند و مطمئنا ارزشش را داشت چون توانست قهرمان جهان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پس از روسیه 2018، اوضاع بدتر شد. اومتیتی فصل را با درد شروع کرد و خیلی زود خانه نشین شد. پس از چند هفته ریکاوری به بازی با اتلتیکو مادرید رسید ولی زانویش باز هم نشان داد دیگر تحمل یک بازی سنگین را ندارد. درد اومتیتی باز هم شروع شد. پزشکان بارسلونا بارها به اومتیتی توصیه کردند این مشکل فقط با جراحی حل می‌شود ولی او مقاومت کرد و باز هم ترجیح داد پروسه ریکاوری فرسایشی را در قطر بگذراند.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از قریب به 3 هفته تمرین در قطر، اومتیتی امروز به بارسلونا برگشت و توسط پزشکان باشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت. نتیجه اینکه قرار شد او پس از تعطیلات کریسمس به تمرینات برگردد و ریکاوری‌اش را ادامه بدهد. قرار است اومتیتی در این بین ریتم بازی‌اش را که مدت‌ها است از دست داده، پیدا کند و بعد از آن مشخص شود زانویش تحمل فشار را دارد یا خیر.

واقعیت اما این است که وضعیت زانوی اومتیتی درست مثل روزی است که قرار بود به قطر سفر کند! تمرینات روزمره او در سال جدید مشخص خواهد کرد زانوی او چه وضعیتی دارد و آیا با انجام یک بازی پرفشار، درد او برمی‌گردد یا نه ولی در باشگاه کسی نسبت به وضعیت اومتیتی خوش بین نیست. آنها اعتقاد دارند علی رغم همه این معطلی‌ها و مقاومت‌ها، کار اومتیتی دست آخر به اتاق جراحی کشیده می‌شود. خرید جیسون موریو خودش بهترین مدرک دال بر این بدبینی بود. 

جالب اینجاست که خود اومتیتی هم می‌داند کار زانویش از این پروسه‌ها گذشته اما همچنان در مقابل جراحی شدن، مقاومت می‌کند. حالا باز هم باید منتظر ماند و دید پس از بازگشت از تعطیلات، چه اتفاقی برای اومتیتی رخ می‌دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز قیمت طلا کشیده شد

قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی کاهش را در پیش گرفته است.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش دنیای اقتصاد، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۷۴ (دو هزار و سیصد و هفتاد و چهار) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • جزئیات حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس
  • عامل تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس دچار اختلال روانی بود + جزئیات حادثه
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • ترمز قیمت طلا کشیده شد
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال