Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 58 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق ،8 هزار لیتر گازوئیل ، 15 تن عدس 41 تن برنج و 26 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز از قاچاقچیان کشف شد . به گزارش بلاغ، سیدجعفر ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان در این مدت خبر داد و افزود: در این زمینه 58هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق ،8 هزار لیتر گازوئیل ، 15 تن عدس 41 تن برنج و 26 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز از قاچاقچیان کشف شد .

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در مجموع بیش از 56 میلیارد و 973 میلیون و 428 هزار ریال عنوان کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا است، گفت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل‌گرایی، مصرف‌زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است .

ساداتی در پایان با اعلام اینکه قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسؤول هستند از مردم خواستار شد، برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، حمید رضا شرف خانی اظهار کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی شدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌شود که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر