Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:54:27 GMT

نمایشگاه خوشنویسی از بیانات شهید آوینی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۹۶۵۳

نمایشگاه خوشنویسی از بیانات شهید آوینی

نمایشگاه آثار خوش‌نویسی و تذهیب گروهی از هنرمندان حوزه هنری مازندران با موضوع «هنر از نگاه شهید مرتضی آوینی» در گالری ابوالفضل عالی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این نمایشگاه که «قافله قلم» نام دارد با موضوع «هنر از نگاه شهید مرتضی آوینی» از روز دوشنبه (۳ دی‌ ماه) کار خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب «قافله قلم» به قلم هنرمندان حوزه هنری مازندران دوشنبه (۳ دی‌ ماه) ساعت ۱۵ در گالری ابولفضل عالی با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل با مراجعه به گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ از ساعت ۹ الی ۱۸ مراجعه کنند.

متن تمامی آثار این نمایشگاه از بیانات سید شهیدان اهل قلم «سید مرتضی آوینی» است که با قلم خوشنویسان مازندرانی نگاشته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهيد آويني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است

ایسنا/لرستان اامام جمعه شهرستان کوهدشت با بیان اینکه مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است بر اهمیت توجه به هنر تاکید کرد.

حجت الاسلام طهماسبی شامگاه سه‌شنبه هفتم فروردین در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی کوهدشت، با بیان اینکه انتقال معارف و مفاهیم در قالب هنر یک پدیده مهم در دنیاست بر اهمیت توجه بر هنر تاکید کرد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه انتقال مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است، افزود: انبیا هنرمندان بزرگی هستند که توانستند بشر را از ظلمات نجات دهند و به نور برسانند.

حجت‌الاسلام طهماسبی با تاکید بر اهمیت توجه به هنر به منظور اثرگذاری بر عواطف گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه در ارتقای افکار عمومی جامعه بسیار اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه هر اثر هنری باید حاوی پیام باشد به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و تاکید کرد: توجه بیشتر به هنرمندان و موسسات فرهنگی هنری شهرستان‌ها به منظور تامین رزق فکری و تاثیر بر افکار عمومی جامعه و همچنین انجام برنامه‌های جذاب، به‌روز و پرمغز به منظور در صحنه نگه‌داشتن جوانان ضرورت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • خلق آثار هنری با ضایعات غیرقابل استفاده
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت