Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی معرک نژاد مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به اینکه در مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد مزار و آرامگاه بیش از 2 هزار نفر از علما، مشاهیر، خطبا، هنرمندان و دانشمندان قرار دارد ، اظهار کرد : یکی از اهداف ما معرفی این ظرفیت های فرهنگی به مردم در قالب ابزارهای نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه نرم افزاری تخت فولاد برای معرفی شخصیت و سیره این دو هزار نفر طراحی و از طریق برنامه "بازار" در اختیار شهروندان قرار گرفته است ، گفت : این نرم افزار هم اکنون از طریق بانک های نرم افزاری قابل نصب روی گوشی های همراه است و در این برنامه نرم افزاری می توان زندگی نامه ، اسامی شاگردان ، داستان ها ، تصاویر، فیلم ، اسناد و مدارک مربوط به شخصیت های مدفون در تخت فولاد را مشاهده کرد.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جست و جوی مکان تکیه ها برای دسترسی راحت تر مردم به آنهاست.

معرک نژاد با اشاره به وجود 50 تکیه در تخت فولاد اصفهان ، تصریح کرد : ویژگی های این تکیه ها با نوع معماری ، تاریخچه ، مفاهیم هنری به کار رفته در معماری بنا و نحوه ساخت در این نرم افزار طراحی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ما برای معرفی بهتر مشاهیر مدفون در تخت فولاد، نصب اسکن بارکد بر روی قبور مشاهیر است تا مردم با اسکن کردن آن روی موبایل خود و از طریق سایت تخت فولاد، بتوانند به اطلاعات مربوط به مشاهیر دسترسی پیدا کنند.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر این بارکدها روی تکیه های کازرونی و بابارکن الدین نصب شده است.

معرک نژاد ادامه داد : دسترسی به اخبار و اطلاعات سایت تخت فولاد اصفهان از دیگر قابلیت های برنامه نرم افزاری تخت فولاد است، همچنین متقاضیان استفاده از تورهای گردشگری تخت فولاد می توانند از طریق این نرم افزار درخواست خود را مطرح و ثبت نام کنند.

وی گفت : مزاریابی از طریق گوگل مپ در تخت فولاد از دیگر اقدامات ما در این مجموعه است که مردم را به مزار مورد نظر هدایت می کند.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان کرد: تقویم تاریخ ، ارائه خدمات فرهنگی تخت فولاد مانند گنجینه ها، جزوات و مجله تخت فولاد از دیگر قابلیت های نرم افزار مجموعه است.

انتهای پیام/م

معرفی ظرفیت های مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان در قالب ابزارهای نوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار شامگاه جمعه _هفتم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی بهار بهار اظهار کرد: امسال هفته فرهنگی اصفهان با هفته سلامت و روز ورزش پهلوانی مقارن شده و بر این اساس ناژوان محوریت هفته سلامت و میدان امام (ره) محور ورزش‌های پهلوانی قرار گرفت‌.

وی افزود: تجمع ورزشکاران در جاده سلامت، گردهمایی باستانی‌کاران، مسابقات کشتی پهلوانی در روز ۱۱ اردیبهشت، میزبانی از مسابقات چوگان کشوری، بازی‌های بومی و محلی در محور چهارباغ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این این ایام بود.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان مطرح کرد: امسال در تقویم فدراسیون مینی‌گلف رویداد مسابقه کشوری افزوده شد و از چهارم‌اردیبهشت میزبان ۱۳۰ نفر از ورزشکاران این حوزه بودیم، مسابقات هندبال ساحلی نیز در تقویم ثبت شده و در این راستا هفته آینده میزبان شرکت‌کنندگان این رویداد نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به مناسبت روز ورزش باستانی ادامه داد: اصفهان پایتخت ورزش پهلوانی است و در این راستا تجلیل از پیشکسوتان این حوزه را در دستورکار قرار دادیم‌.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه نیز میزبان کودکان اوتیسم که مشغول به فعالیت ورزشی هستند بودیم تا مردم شاهد استعداد آن‌ها باشند.

خاکسار عنوان کرد: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

کد خبر 748220

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است