Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۲۰۱۳، با فروش ۶۲۳۴۲ دستگاه، b۵۰ به محبوب‌ترین خودروی خانواده بسترن تبدیل شد. سال ۲۰۱۴ با اعمال تغییرات و بازبینی، فروش این خودرو به ۷۲.۲۵۹ دستگاه هم رسید.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در سال 2013، با فروش 62342 دستگاه، b50 به محبوب‌ترین خودروی خانواده بسترن تبدیل شد. سال 2014 با اعمال تغییرات و بازبینی، فروش این خودرو به 72.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

259 دستگاه هم رسید. در واقع بسترن موفقیت خود را مدیون عرضه نمونه فیس‌لیفت شده b50 به بازار است. نمونه فیس‌لیفت در بازار ایران هم به نسبت تیراژ عرضه، فروش خوبی داشت.

 این در حالی است که به دلیل تبلیغات ضعیف هنوز هم محصولات بسترن برای عموم مردم ناشناخته هستند. به دلیل توقف مونتاژ در ایران، در حال حاضر خرید و فروش بسترن b50 تنها در بازار دست دوم خودرو ممکن است. مثلا در سایت دیوار یکی به راحتی می‌توانید  یک b50 سالم و حتی در حد صفر پیدا کنید.

راهنمای خرید و فروش امن در سایت دیوار

پیش از خرید خودرو از سایت دیوار، باید بدانید که دیوار تنها بستری است برای خرید و فروش بدون واسطه و به لحاظ حقوقی مسئولیتی در قبال خسارت‌هایی که از معامله متحمل می‌شوید ندارد. اما با کمی دقت و مطالعه می‌توانید خریدی امن در این سایت داشته باشید. در این راستا به مطلب «چند پیشنهاد برای خرید از طریق دیوار، با خیال راحت!» در بلاگ دیوار مراجعه کنید. از طرف دیگر خرید خودروی دست دوم را بدون کارشناسی توسط متخصص، کلا فراموش کنید. در این زمینه مطلب «چرا کارشناسی خودرو پیش از خرید ضروری است؟» را در بلاگ دیوار بخوانید.

بسترن b50

نمونه‌های دست دوم بسترن b50 افت قیمت بالایی را تجربه می‌کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که بازار b50 دست دوم وضعیت خوبی ندارد با این حال گزینه‌های فراوانی برای خرید و فروش بسترن b50 در سایت دیوار موجود است. ارزان‌ترین گزینه ساخت سال 92 و از سری اول است که 230000 کیلومتر کارکرد و چند لکه رنگ‌شدگی دارد و 85 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو برای یک مورد سالم و‌تروتمیز به 110 میلیون تومان هم رسیده است. فروشنده نوشته: «ماشین حدودا ۲۰ ملیون وسیله اضافه دارد. از جمله استارتر، مانیتور، دوربین عقب، چراغ زنون، برچسب سقف، سر اگزوز ایتالیایی، بادگیرو ... .»

فراموش نکنید نمونه‌های سال 92-93 مربوط به سری اول دنده‌ دستی این خودرو هستند که هم مونتاژ ضعیف‌تری داشت و هم به لحاظ پیشرانه بازدهی چندانی نداشت. در ضمن دارای مصرف سوخت بسیار بالا بود و در واقع به یک شکست برای فاو تبدیل تبدیل شد. به همین دلیل عمر کوتاهی داشت و جای خود را به نمونه فیس‌لیفت داد. بنابراین به خاطر قیمت پایین وسوسه نشوید چون ارزش خرید این خودرو پایین است و در رنج قیمت 80 تا 100 میلیون تومان گزینه‌های به مراتب بهتری از از این نمونه بسترن برای خرید موجود است. مثلا جک جی 5 اتومات 95، برلیانس اچ 330 اتومات 96 و ... .

بسترن b50F

b50F موتوری قابل قبول، گیربگس هماهنگ و سیستم تعلیقی نرم دارد اما اگرچه به نسبت سری اول مورد بازبینی قرار گرفته اما هم‌چنان سوخت بالایی مصرف می‌کند. اگرچه عده بسیاری نسبت به کمبود قطعات این خودرو معترض هستند اما بهمن موتور می‌گوید قطعات  b50F به اندازه کافی موجود است و این شرکت تا 10 سال به مالکان بی 50 خدمات می‌دهد. بر طبق آگهی‌های دیوار، قیمت خرید و فروش بسترن b50 برای نسخه فیس لیفت شده کم‌کارکرد و در حد صفر قیمت به 180 میلیون تومان هم می‌رسد. b50 اف سال 96 با 16000 کیلومتر کارکرد، بدون خط و خش، با رینگ اسپرت، با بیمه بدنه و شخص ثالث به قیمت 180 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته 180 میلیون بالاتر از عرف قیمت به نظر می‌رسد. b50 سال 96 با 30000 کیلومتر کارکرد 138 میلیون تومان هم آگهی شده است. این خودرو هم بدون رنگ و خط و خش و کاملا سالم است. گارانتی b50 دو ساله است بنابراین مدل‌های 96 تا پایان سال 98 گارانتی دارند.

 

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فروش خودرو سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط