Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت  سردار جانباز قدرت الله منصوری فرمانده فقید قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمال شرق کشور با حضور مردم و مسئولان استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم بزرگداشت سردار جانباز قدرت‌الله منصوری با بیان اینکه وی شخصیتی ساده زیست وبی آلایش داشت اظهار داشت: شهادت شهدا سندی برای عزت و اقتدار نظام بعد از دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از واقعه عاشورا باید شهامت عاشورا را تا ابد دنبال کنیم چون شهدا و مجاهدان بسیاری همواره در این مسیر حرکمت و ایفای نقش داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سردار منصوری از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر (ویژه) شهدا در کردستان بودکه تا امروز نقش آفرین بوده است.

نوفرستی با اشاره به شخصیت سردار منصوری افزود: در هر گروهان و گردانی زمان جنگ وقتی فرمانده‌اش به شهادت رسید پرچم به دست جانشین گروهان و گردان می‌افتاد که کار در کردستان، سیستان و بلوچستان با حضور نیروهای ضد انقلاب و دشمنان در آن طرف مرز نه تنها آسان نیست بلکه پیچیده است که نقش این فرمانده بعد از شهادت شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان برجسته است.

وی با بیان اینکه نقش سردار منصوری در خراسان بزرگ هم با توجه به ماموریت قرارگاه ثامن الائمه در این خطه بسیار پررنگ بود گفت: وی ادامه دهنده راه شهید شوشتری بود.

لازم به ذکر است سردار جانباز قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور بامداد روز 25 آذر بر اثر سانحه به لقاءالله پیوست.

سردار منصوری طی هشت سال حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌هایی در فرماندهی تیپ 21 امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر 5 نصر و فرماندهی قرارگاه قدس را برعهده داشت.

وی از سال 1393 با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پی شهادت سردار نورعلی شوشتری به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شده بود.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم