Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمد معدن دار  پیش از ظهر یک شنبه در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نیمه دوم امسال با همکاری اداره مسکن و شهرسازی ۳۶ واحد مسکونی برای فرهنگیان دارای شرایط خاص احداث می شود.

وی افزود: این واحدها به فرهنگیانی در شهرستان  تعلق می گیرد که فاقد مسکن هستند و یا به عنوان سرپرست خانوار  توان خرید مسکن با شرایط عادی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: این واحدها  با قیمت های ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان، با شرایط خاص پرداخت یعنی به شکل وام مسکن کم بهره و به شکل قسطی به متقاضیان در مدت یکسال تحویل داده می شود.

وی با اشاره به درخواست آموزش و پرورش برای احداث دانشگاه فرهنگیان در آران و بیدگل افزود: اگرچه متولی دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش نیست، اما ما تلاش می کنیم همانطور که به سایر دانشگاه ها همچون دانشگاه پیام نور نوش آباد، خدمات ارائه می کنیم تمام امکانات و زیرساخت های لازم را برای راه اندازی این دانشگاه و رفع مشکل زیرساختی آن بسیج کنیم تا مقدمات و مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان صادر شود.

معدن دار با اشاره به لزوم تمهید مقدمات تاسیس دانشگاه فرهنگیان، از آمادگی برای رفع موانع زیرساختی آن خبر داد و افزود: در این راستا در ماه های اخیر دو آموزشگاه برای استقرار دانشگاه به مرکز پیشنهاد شد که مورد موافقت کارشناسان دانشگاه قرار  نگرفت.

وی اضافه کرد: محل یک ساختمان دولتی بدون استفاده در شهرستان تایید شده است ولی با توجه به اینکه در اختیار یکی از نهادهای آموزشی است باید این مشکل با درایت مسئولان منطقه  رفع شود.

کد خبر 4493238

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد مسکونی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز