Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونستی، گفت: اسرائیل، با خروج ایالت متحده آمریکا، همچنان در برابر حضور نظامی ایران عمل خواهد نمود و در صورت نیاز فعالیت خود را گسترش خواهد داد.اسرائیلی ها معتقدند که تنها در دو سال گذشته حداقل 200 بار به سوریه حمله کرده اند و در نتیجه این حملات تعداد نیروهای ایران تقریبا به یک چهارم کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتانیاهو گفت: تصمیم مبنی بر خروج دو هزار سرباز آمریکایی از سوریه سیاست استوار ما را تغییر نخواهد داد. ما همچنان به اقدامات خود علیه تلاش های ایران برای به دست آوردن جایگاه نظامی در این کشور ادامه خواهیم داد و در صورت لزوم حتی عملیات خود را گسترش خواهیم داد.

 

نخست وزیر با اشاره به کسانی که "نگران" پیامد رویدادهای اخیر برای امنیت ملی هستند، افزود که همکاری رژیم صهیونستی با ایالات متحده در زمینه امنیت همچنان "با تمام قوا" ادامه خواهد یافت.

 

دولت ایالات متحده روز چهارشنبه آغاز خروج نیروهای نظامی خود از سوریه را اعلام کرد و علت این تصمیم خود را شکست گروه تروریستی داعش توضیح داد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نتانیاهو جام نیوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم

در پی تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل در کنگره آمریکا، وزیر جنگ این رژیم یوآو گالانت امروز یکشنبه از حمایت «تزلزل ناپذیر» رئیس‌جمهور جو بایدن از تل‌آویو تشکر کرد.

به گزارش فارس، «در حالی که اسرائیل با تهدید‌هایی در هفت جبهه از جمله ایران مواجه است، ایالات متحده آمریکا در کنار اسرائیل ایستاد». این بخشی از پیام تشکر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به جو بایدن است که در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل منتشر شد.

وی تنها چند ساعت پس از آنکه رئیس‌دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه گفت که موضع واشنگتن درباره گزینه حمله تل‌آویو به رفح فریبکارانه است و مردم فلسطین در دام تقسیم نقش‌ها میان آمریکا و اسرائیل نمی‌افتند، این اظهارات را به زبان آورد تا مهر تاییدی بر اظهارات هنیه بگذارد. گالانت به صراحت گفت که بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیر بایدن» از اسرائیل تشکر می‌کند.

مجلس نمایندگان ایالات متحده، شنبه یکم اردیبهشت با حمایت گسترده هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه با طرح کمک نظامی ۲۶.۴ میلیارد دلاری برای اسرائیل موافقت کرد.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بنیامین نتانیاهو این اقدام را نشانگر حمایت قوی هر دو حزب اصلی آمریکا از اسرائیل دانست. وزیر خارجه این رژیم یسرائیل کاتز نیز این اقدام را پیامی قوی برای دشمنان اسرائیل دانست و گفت که تصویب این طرح موید «روابط نزدیک و مشارکت راهبردی اسرائیل و آمریکا» است.

انتشار خبر تصویب طرح کمک نظامی میلیارد دلاری آمریکا به رژیم اسرائیلی در کنار علنی شدن قصد ایالات متحده برای تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی «به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری»، مواضع فریبکارانه واشنگتن در قبال فلسطین را بیش از پیش روشن می‌کند.

وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آمریکایی آگاه گزارش کرده که وزیر خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن ظرف چند روز آینده، تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودای» اعلام می‌کند تا تنها این گردان از ارتش رژیم اشغالگر از دریافت هرگونه کمک نظامی یا آموزش نظامی ایالات متحده منع شود.

دیگر خبرها

  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید
  • وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم
  • خروج نیرو‌های آمریکا از نیجر، پیروزی استراتژیک روسیه
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است