Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد حسینی روز یکشنبه در کارگروه آرد و نان خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: 12 هزار تن گندم ذخیره شده در سیلوهای روباز خوزستان بر اثر بارش باران و رطوبت دچار خسارت شدند که از این میزان 2 هزار تن کسر وزن، 6 هزار و 500 تن خارج از استاندارد شرکت بازرگانی دولتی ایران، و سه هزار و 800 تن نیز که کیفیت خود را از دست داده اند برای ارسال به خارج از استان حواله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بخشی از 6 هزار و 500 تن گندم آسیب دیده غیر قابل است و از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقاضا کردیم بخشی که قابل استفاده را مشخص کند تا برای احشام استفاده شود.
مدیر تعاون روستایی خوزستان نیز بیان کرد: تعاون روستایی امسال 800 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان خریداری کرد که 75 درصد کل تولید این استان است.
مهدی سیاحی افزود: 12 هزار تن گندم در سیلوهای روباز استان بر اثر بارش باران و مشکلاتی که در حوزه حمل و نقل برای ارسال این گندم ها به وجود آمد آسیب دیدند.
وی گفت: متاسفانه بسیاری از انبارهای خوزستان غیر استاندارد هستند.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استاندارد بارش باران حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی وزن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نبی‌پور صبح امروز یکشنبه از خسارت دیدن ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و بیان کرد: این خسارت‌ها شامل آب‌گرفتگی، ریزش خوشه، خمیدگی و خوابیدگی است.

وی افزود: همچنین بارش تگرگ موجب شکستگی دانه به برخی محصولات در این مزارع شد.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: میزان خسارت‌ها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد است.

وی اظهار کرد: ۳۹۲ هزار هکتار از مزارع خوزستان زیر پوشش بیمه هستند که شامل ۱۹۴ هزار گندم آبی، ۱۷۲ هزار هکتار گندم دیم و ۲۵ هزار سایر محصولات است.

نبی پور با اشاره آغاز ارزیابی خسارت‌ها گفت: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق انجام و خسارت‌ها پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6097033

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند