Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دمشق با صبر و پایداری خود، پرچمدار مقاومت باقی ماند. دمشق توانست نقش خود را در مقابله با برنامه خبیثانه آمریکا حفظ کند.
البطش افزود: اهمیت زیادی برای ادامه راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره و انتقال آن از نوار غزه به کرانه باختری قائل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دودستگی فلسطینی بر اساس اصل شراکت و پس گرفتن به رسمیت شناختن اسرائیل و تقویت گزینه مقاومت، پایان یابد.

طلال ناجی خواستار بازنگری در سازمان های تشکیلات خودگردان شد طلال ناجی دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین فرماندهی کل، تاکید کرد نهادهای تشکیلات خودگردان فلسطین به بازنگری نیاز دارد و این بازنگری باید در چارچوب گفتگوی فراگیر فلسطینی صورت گیرد.
ناجی افزود: خواهان دودستگی بیشتر در صحنه فلسطینی نیستیم و برای پایان دادن به اختلافات تلاش می کنیم. بهتر است که نشستی در سطح دبیران کل گروه های فلسطینی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان برگزار و توافقنامه قاهره اجرا شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خالد البطش جنبش جهاد اسلامي فلسطين دمشق اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم

ویدئو زن فلسطینی که اخیرا به خانه ویران شده‌اش بازگشته و علی رغم ویرانی، آن را تمیز و جارو می‌کند، توجه رسانه‌ها و افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است. کاربری در این باره نوشت : «زنان غزه, قویترین [زنان] روی زمین هستند.»

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم