Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@23:43:19 GMT

هافبک مورد علاقه شفر آماده بازگشت

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۱۰۱۳

صراط:

فرشید باقری در اوایل بازی با پدیده مصدوم شد و با وجود اینکه خودش اصرار داشت که بازی کند، شفر ترجیح داد این بازیکن را از زمین بازی تعویض کند.

به گزارش ورزش سه، با این حال باقری بعد از بازی با پدیده به کلینیک باشگاه استقلال رفت و بعد از آزمایش ها مشخص شد مصدومیتش جدی نیست و مشکلی برای بازگشت به میادین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط باقری در شروع تمرین استقلال می تواند کار خود را آغاز کند و مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.

باقری یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در هفته های ابتدایی نیم فصل اول بوده است که شفر امیدوار است در نیم فصل دوم هم بتواند به روند خوب خود ادامه بدهد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از افشای چند فایل صوتی در برخی رسانه‌ها که از شواهدی مبنی بر ارتباط عرفان باقری بازیکن سابق آکادمی استقلال با فرشید سمیعی سرپرست فعلی و عضو سابق هیأت مدیره این باشگاه پرده برداشته و به نوعی سمیعی را مسبب جدایی باقری می‌دانست؛ این بازیکن در خصوص انتشار این صوت‌ها و اخبار پیرامونی آن اظهار داشت: «بنده در زمانی که در باشگاه سایپا بودم آقای حاجیلو رئیس وقت آکادمی استقلال از من درخواست کرد تا به این باشگاه برگردم. در ادامه ایشان با حسابداری باشگاه در زمان سرپرستی حجت کریمی، هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد تا مبلغ رضایتنامه بنده به باشگاه سایپا پرداخت شود، ولی احمدی مسئول مالی باشگاه به من گفت که سرپرست باشگاه یعنی آقای کریمی درخواست کرده تا علیه آقای سمیعی صحبت کنم.»

وی ادامه داد: «آن‌ها از من خواستند تا بگویم سمیعی باعث شده است که از باشگاه استقلال بروم یا دنبال این است که مدیر برنامه‌ام شود، اما من گفتم، قاطی این مسائل نمی‌شوم که این پاسخ من باعث شد تا در آن زمان مبلغ رضایتنامه‌ام برای بازگشت به استقلال به باشگاه سایپا پرداخت نشود. اما در ادامه با آمدن سمیعی به باشگاه استقلال به عنوان عضو هیأت مدیره، آقای حاجیلو از ایشان خواهش کرد و سمیعی هم با مدیریت صحبت کرد تا کار‌های رضایتنامه من انجام شود.»

باقری تأکید کرد: «در زمان مدیریت آقای آجرلو آقای سمیعی قصدش کمک به من بوده، چون من با نظر آقای برهانی به تیم بزرگسالان استقلال پیوستم. سمیعی همان زمان هم قصدش کمک به من بود و ایشان حتی برای رسیدنم به تیم بزرگسالان استقلال هیچ وقت هیچ خواسته غیرعرفی از من نداشت.»

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ابهام درباره وضعیت بازیکن مضروب حامدی‌فر!
  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!