Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ری با انتقاد از نقش بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: شهرک صنعتی شمس‌آباد ظرفیت ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی جدید را دارد به شرط آن که شرایط برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل شود. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در شانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با اشاره به لزوم فعال شدن بانک‌ها در امر پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: متأسفانه بانک‌ها به جای اینکه پیشران باشند به بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شده‌اند و به جای کمک به اقتصاد به دنبال سودآوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروزه بانک‌ها نقش خود را از دست داده‌اند و به نظر ضروری است که دولت در این موضوع به یک جمع‌بندی برسد تا بخش‌ها از هم تفکیک شوند چرا که در غیر این صورت اگر تدبیر مناسبی در این زمینه صورت نگیرید مشکلات بیشتر می‌شود.

8 درصد واحدهای صنعتی و کشاورزی استان تهران نیمه‌فعال یا تعطیل است«عدم فروش محصولات» مشکل اصلی واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری است‌واحدهای صنعتی در تملک بانک‌های استان قم باید تعیین تکلیف شوند

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه وجود بخش‌نامه‌ها و قوانین متضاد مانع پیشرفت کشور است افزود: اکنون در شرایطی قرار داریم که منابع و ظرفیت محدود و رقابت در عرصه منطقه‌ای بسیار دشوار است که اگر نتوان استراتژی مناسبی طراحی کرد نمی‌توان به توسعه پایدار دست پیدا کرد.

جمالی‌پور در پایان خاطرنشان‌کرد: شهرک صنعتی شمس‌آباد ظرفیت  ایجاد 6 هزار فرصت شغلی جدید را دارد به شرط آن که شرایط برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل شود.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد