Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست خبری جشنواره بین المللی فیلم  پرواز فردا دوشنبه ساعت 14 تا 16 با حضور دبیر و هیات برگزار کننده در هتل آزادی تهران برگزار می گردد.

 

در همین خصوص بابک نوری دبیر این جشنواره در گفتگ با خبرنگار برنا گفت، دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز  را صادرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود، در این جشنواره به فیلمهای داستانی ، کوتاه ، مستند و انیمیشن که به مسائل معلولیت ، معلولین و جانبازان گرانقدر با هدف بررسی مسایل و فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی در جامعه از برخورداری فرصت های برابر و نمایش توانمندی این افراد و حضور آنان در فعالیت های اجتماعی می پردازند انتخاب و به نمایش در آمده و ارزیابی خواهند شد، ضمن آنکه در هر شاخه جوایز و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد . بخش فیلمنامه  و فیلمهای تلفن همراه نیز از بخش های دیگر این جشنواره خواهند بود و داوری خواهند شد.

 

نوری گفت،  فراخوان این دوره از جشنواره منتشر شده و هم اینک در سایت جشنواره بین اللمللی پرواز قابل دسترس برای فیلمسازان و علاقمندان میباشد .

 

 دبیر جشنواره بین المللی فیلم  پرواز اظهار داشت، نشست خبری جشنواره پرواز  با حضور اصحاب رسانه ، مطبوعات و هنرمندان در هتل آزادی برگزار میگردد و برنامه ها ی اکران ، بزرگداشتها ،محل کاخ جشنواره و معرفی هیات انتخاب و داوری در این نشست رسانه ای از طرف دبیر و شورای برگزارکننده این رویداد به اطلاع عموم میرسد.

وی در پایان افزود، این رویداد بزرگ سینمایی سه دوره موفق که با استقبال کم نظیری از علاقمندان و فیلمسازان داخلی و خارجی را پشت سر گذرانده و چهره های شاخص و ارزشمندی را در هیات داوری و حامی در کنار خود داشته است بزرگانی همچون علیرضا شجاع نوری، کیانوش عیاری، شهاب حسینی، هدیه تهرانی، کتایون ریاحی، محمدرضا فروتن، خسرو معصومی، ویشکا آسایش، حمید نعمت الله، ستاره اسکندری، افسانه پاکرو و..

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه جشنواره بین المللی فیلم رسانه ستاره اسکندری فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود