Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:54:20 GMT

اختلال در6مرکز مخابراتی تهران ازفردا

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۱۸۹۹

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیروزی، پاسداران، ولی عصر، حافظ، شهید زارعی و سولقان از تاریخ سوم دی ماه آغاز می شود. ناطقان: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین درمرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های 3330 الی 3336 ، 3378 ، 3379 ، 3325 ، 3660 در محدوده خیابانهای شکوفه ، عزیزی ، شهید باباخانی ، شیخ الرئیس ، شهید خوشرو ، شهید امیدبیگی ، شهید مفرح نژاد ، شهید دومانلو و در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره های 2254 الی 2259 ، 2276 الی 2279 ، 2665 در محدوده خیابانهای منظریه ، ادیب ، پیروز ، برادران رحمانی و در مرکز مخابرات ولی عصر با پیش شماره های 7750 الی 7753 ، 7760 الی 7768 در محدوده خیابانهای شهید هوشنگی ، شهید اعرابی ، شهید مدنی ، سلمان فارسی به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مرکز مخابرات حافظ با پیش شماره های 6670 الی 6676 در محدوده خیابانهای جمهوری ، حافظ و در مرکز مخابرات شهید زارعی با پیش شماره های 4410 الی 4417 در محدوده میدان دهکده المپیک اتوبان تهران – کرج ، اتوبان آزادگان ، بلوار دهکده به مدت 3 روز دچار اختلال می شود.

بر اساس همین گزارش، اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی و دیتای مشترکین در مرکز مخابرات سولقان از ساعت 24 به مدت 5 ساعت دچار اختلال می شود.

منبع: فارس برچسب ها: اختلال ، مرکز مخابراتی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اختلال مرکز مخابراتی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • محور هراز باز شد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • محور هراز بسته شد