Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: طراحی، ساخت و نصب المان‌های کنگره سه هزار شهید استان ایلام در حال انجام است. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، احمد کرمی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی کنگره سه هزار شهید ایلامی اظهار داشت: طراحی، ساخت و نصب المان‌های کنگره سه هزار شهید استان ایلام در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: اعتبارات ساخت و آماده‌سازی المان کنگره سه هزار شهید ایلامی با مساعدت استاندار ایلام تامین شده است و با هماهنگی انجام شده با شهرداری ایلام به‌زودی اقدامات نصب انجام می‌شود.

کنگره 3 هزار شهید ‌ایلام تأکیدی بر ضرورت حرکت در مسیر ارزش‌هاستکنگره ملی سرداران و 6300 شهید لرستان برگزار می‌شودبرگزاری باشکوه کنگره 5400شهید کردستان نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست
کرمی توجه به ماهیت هنری، مذهبی المان‌ها در طراحی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: زنــده نگه‌داشــتن یاد شــهدا، توجه به  فرهنگ دینی و هنر ایران در ساخت المان‌ها مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: احداث بناهـای یادبود شهدا در فضاهایی نظیر مساجد، مراکز فرهنگی، میادین، مدارس و ســایر نقاط شــاخص شهری، در راســتای تقویت معنای ذهنی فضا و برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مصادیق فرهنگ شــهادت و ایثار  در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید ایلامی  انجام می‌شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام یادآور شد: همه ما در قبال شهدا مسئول و با تمام توان برای برگزاری کنگره سه هزار شهید ایلامی تلاش می‌کنیم و امید داریم توفیق برگزاری کنگره در شان و مقام و جایگاه شهدا را داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور