Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@22:59:35 GMT

مهلت دو هفته‌ای مجلس به وزیر علوم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۲۱۷۳

مهلت دو هفته‌ای مجلس به وزیر علوم

صدای ایران- محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز به بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان جهت استیضاح وزیر علوم اختصاص داشت.
وی تاکید کرد: منصور غلامی وزیر علوم در این جلسه حضور داشت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد. برخی پاسخ‌های وزیر برای نمایندگان قانع‌کننده بود و برخی دیگر قانع‌کننده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از نمایندگانی هم که درخواست استیضاح داشتند، در این جلسه حضور پیدا نکردند.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: نمایندگانی که درخواست استیضاح وزیر علوم را داشتند و در این جلسه هم حاضر بودند مهلتی دو هفته‌ای به آقای وزیر دادند و قرار شد مواردی که استیضاح‌کنندگان نسبت به آن قانع نشدند در جلسه‌ای دیگر مطرح شود تا ببینیم نمایندگان قانع می‌شوند یا خیر.
زاهدی تصریح کرد: امیدواریم تعاملی صورت بگیرد و استیضاح به صحن مجلس نیاید.
وی در پایان تاکید کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم هفته پیش بررسی شده بود که منتفی شد. پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر علوم استیضاح زیر تیغ استیضاح منصور غلامی روحانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود

منظور  در سفر به دامغان که در قالب دومین سفر هیئت دولت به استان سمنان انجام شد درباره آخرین وضعیت قانون بودجه ۱۴۰۳  گفت: با توجه به این‌که امسال برای نخستین بار بودجه ۲ مرحله‌ای شده بخش اصلی قانون بودجه که به تبصره‌ها و جداول کلان مرتبط بود ۲۷ اسفند پارسال ابلاغ شد و عملا اجرای قانون بودجه را از ابتدای سال آغاز کردیم.

وی افزود: دولت در نخستین روز آغاز به کار مجلس در سال جدید بخش دوم قانون بودجه را به مجلس تحویل داد و مجلس نیز اعلام وصول کرد. کمیسیون‌های مجلس رسیدگی را آغاز کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته هفته پرکاری در کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون تلفیق بود و هفته آینده نیز این روند ادامه دارد. بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ که به جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مرتبط است، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟