Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ترامپ در این پیام توییتری اعلام کرد که «پاتریک شاناهان» که اکنون معاون وزارت دفاع آمریکا است، سرپرستی این وزارتخانه را بر عهده می‌گیرد.

وی در توییتر نوشت: «خرسندم که اعلام کنم که پاتریک شاناهان معاون بسیار مستعد وزارت دفاع، از روز ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی ماه) عنوان سرپرست وزارت دفاع را بر عهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتریک در هنگام فعالیت به عنوان معاون و پیش از آن در "بوئینگ" فهرست بلندی از دستاورد دارد. او فوق‌العاده خواهد بود.»

شاناهان از مدیران سابق شرکت «بوئینگ» است و از پارسال در وزارت دفاع آمریکا مشغول به فعالیت شده است. گفته می‌شود وی فرد پشت پرده ایده تشکیل نیروی فضایی ارتش آمریکاست. تشکیل این شاخه از ارتش، می‌تواند بازار تازه‌ای برای بوئینگ باشد.

در حال تکمیل...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسری جدید برای بویینگ آمریکا

جدا شدن در پوش موتور و برخورد آن با برآافزای یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به داستان جدیدی برای شرکت هواپیماسازی بویینگ آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، اخیراً طی پروازی از فرودگاه دنور در ایالت کلرادو آمریکا، درپوش موتور یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ جدا شده و با برآافزای بال آن برخورد کرد که همین مسیله موجب شده تا سازمان هوانوردی فدرال این کشور پرونده جدیدی را برای تحقیقات در این زمینه باز کند.

این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ساوت وست آمریکا بوده و گفته می‌شود این حادثه خسارت‌های جانی به همراه نداشته است و هواپیما توانسته در ادامه دوباره در فرودگاه دنور روی زمین بنشیند.

این هواپیما عازم شهر هیوستون در تگزاس بود و ۱۳۵ مسافر و ۶ خدمه داشت و تا ارتفاع ۳ کیلومتری نیز بالا رفته بود و نهایتاً پس از ۲۵ دقیقه پرواز به زمین نشسته است.

این حادثه موجب شد تا مسافران این پرواز هم با ۴ ساعت تأخیر و البته با یک هواپیمای دیگر به مقصد خود برسند.

شرکت هواپیمایی ساوت وست اعلام کرده که متخصصان بخش تعمیرات این شرکت در حال بررسی رخداد پیش آمده هستند.

چند هفته پیش هم درب یکی از همین مدل هواپیماهای بوئینگ در ارتفاع حدود ۵ کیلومتری زمین باز شده بود و از آن زمان به بعد شرکت سازنده به خاطر وجود نقص فنی در تولیدات خود به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

البته ماجرا به اینجا ختم نشده و به طور کلی به خاطر دو مورد سقوط بوئینگ‌های ۷۳۷ در اندونزی و اتیوپی و قربانی شدن ۳۴۶ نفر در اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹ پرواز این هواپیماها به مدت بیش از یک سال در سراسر جهان ممنوع بوده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست
  • وزیر دفاع آمریکا: آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل
  • بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر