Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی (ناجا) گفت: درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت پرداخت می شود و مبلغی از این محل به حساب نیروی انتظامی واریز نمی شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در حاشیه برگزاری گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (سومین نشست تخصصی و فصلی سال 97) در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جبران کسری بودجه ناجا با افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران و مطابق با نرخ تورم، هر سه سال یکبار موضوع تعیین نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی بررسی و ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر زمانی که هیات وزیران نرخ مصوب را اعلام کند، موضوع اجرایی می شود، اما با این تفاسیر و توضیحات باید بگویم درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود و هیچ مبلغی از این موضوع به حساب نیروی انتظامی واریز نمی شود.
این مقام عالی انتظامی یادآور شد: بودجه و نیازمندی های نیروی انتظامی از طریق پیگیری دولت محقق می شود که باید بگویم موضوع کسری بودجه، بحث درستی است اما ارتباطی با افزایش نرخ جرایم رانندگی ندارد.
سردار اشتری تأکید کرد: خواست و انتظار ما این است که اساسا تخلفی صورت نگیرد که جریمه ای را در پی داشته باشد یا از سوی همکاران ما اعمال قانون صورت پذیرد؛ امیدواریم با همکاری مردم و توجه رانندگان عزیز به مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین تخلفات باشیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • چه تجهیزات نظامی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟