Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: آینده خوبی در انتظار هیئت کوهنوری استان گلستان است و این هیئت باید به موضوع گردشگری ورزشی توجه ویژه داشته باشد. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا زارعی عصر امروز در مجمع عمومی هیئت کوهنوردی استان گلستان در جمع اعضای این هیئت با اشاره به افتتاح دفتر این هیئت اظهار داشت: برای داشتن یک هیئت قوی باید زیرساخت های مناسب فراهم شود که خوشبختانه در استان گلستان با تلاش های انجام شده این زیرساخت ها مهیا شده و آینده خوبی در انتظار هیئت کوهنوری استان گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در جلسه مجمع عمومی هیئت استان، عملکرد 9 ماهه هیئت ارائه و تقویم سال آینده توسط رئیس هیئت ارائه شد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت‌های هیئت کوهنوری استان گلستان در زمینه‌های آموزشی اظهار کرد: استان گلستان در سال‌های 96 و 97 در زمین آموزش همواره جزء 10 استان برتر کشود بوده است.

گیلان توان برگزاری دوره‌های تخصصی سراسری در رشته کوهنوردی را دارداهواز|صعود تیم کوهنوردی کارگری فولاد اکسین به قله یخچال همداناهواز| تیم کوهنوردی نفت‌ امیدیه به قله کوه سفید یاسوج صعود می‌کند
زارعی گفت: برخی از شهرهای استان گلستان مانند کردکوی و گنبدکاووس در سطح کشور مطرح هستند و باید توجه ویژه به این پتانسیل‌ها شود.

وی اظهار کرد: رضا کلاسنگیان از استان گلستان در تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن حضور داشت و شانس حضور در اردوی تیم ملی برای مسابقات المپیک را نیز دارد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی افزود: هیئت کوهنوری استان گلستان باید در زمینه برنامه‌های آموزشی و صعودهای سراسری در سطح استان و پشتیبانی از بحث گردشگری ورزشی در سطح کشور فعالیت بیشتری داشته باشد.

زارعی گفت: برگزاری اردوی تیم‌های ملی صعودهای ورزشی و تیم ملی هیمالیانوردی همواره جزء اولویت‌های این فدراسیون بوده است.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم