Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:03:55 GMT

توقف آمیان با قدوس مقابل بوردو

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۳۵۶۳

توقف آمیان با قدوس مقابل بوردو

آمیان در حضور تعویضی ملی پوش ایرانی خود برابر بوردو به تساوی ردست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم و پایانی دور رفت لیگ یک فرانسه، تیم آمیان که سامان قدوس را برای دومین بازی متوالی در ترکیب نداشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب مقابل بوردو رده دوازدهمی بوردو قرار گرفت.

 

یاران قدوس که پس از سه شکست متوالی، در هفته اخیر لیگ یک فرانسه به برتری مقابل گنگام رسیده بودند ولی در دیدار گذشته جام حذفی مغلوب لیون شدند، در بازی امشب برابر بوردو هم نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و با تساوی یک بر یک به کارشان پایان دادند تا ۱۷ امتیازی شده و در جایگاه هفدهم جدول قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سامان قدوس که در دیدار اخیر جام حذفی حضور ۲۱ دقیقه‌ای مقابل لیون داشت، در مسابقه امشب نیز از دقیقه ۵۸ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش جانشین استیون مندوزا شد که عملکرد او ۷ پاس دقیق، یک سانتر، یک خطا، یک دفع توپ و دو دریبل موفق بود.

سامان قدوس آمیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس آمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 6082372 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن